Gå til innhold

Nytt CS brett (Done)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyset var jeg klar over, grunnen er at jeg feilberegna i RAD fila og antall kasser inne på T spawn plassen, det er herved fikset og det er veldig lyst (eneste gode campeplassen er da under trappa, men man har da lommelykta også :p)

 

Har satt sammen det en gang til med flere plasser for CT å angripe, en god del redusering i r_speeds (er faktisk nede på 200 enkelte plasser).

 

Men, den åpne plassen er fremdeles der, for lille meg glemte å tette igjen der mes jeg kunne. Så nå må jeg gjøre det da. Dritt at det tar 20 min å kompilere hele pakken.

 

Den vide bredden har jeg redusert ganske mye, faktisk så mye som jeg føler det er mulig uten at det går ut over spillbarheten på brette. Blir det for trangt blir det en taktisk ulempe på den, ved at 16 stk CTs skal springe der, blir mye rart da. Så det er redusert til en mindre men mer forståelses full bredde.

 

Skal legge ut neste (og forhåpentligvis siste) versjon kl 18:00. Da har jeg gjort det jeg føler jeg kan gjøre for å optimalisere brette.

 

Takker for alle tilbakemeldinger, både positive og negative (lite av de). Det er de negative tilbakemeldingene som bidrar til bedre brett. Er jo dere som skal spille det

;)

Lenke til kommentar

Typisk, 20 min kompilering så kommer det frem en del mangler til. Damit. Har endret på en god del tinger av hva jeg har fådt tilbakemelding om, blant annet den åpne "gata" som var der, tror jeg har fådt gjort noe med den ja.

 

Det at det lager på en 1,6ghz maskin tror jeg ikke er brette. Har brukt hint brushes for å redusere r_speeds til det minimale. Kjørte cs_rats2 på en IBM 733 Mhz maskin uten problemer og der var r_speeds mega høy, faktisk 4k på det meste når du var på det åpne området, ingen lag.

 

Skal endre på de små pirk tingene, og sette sammen igjen. Kanskje det da endelig er ferdig :p

 

Edit: Brukte rød texture akkurat der for å skille mellom en del tinger. Trodde jeg fjernet den under textur arbeidet men tydeligvis ikke. Damit.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...