entonic Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sikkert du som hostet da. Serveren???? Ja! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Brette er for stort ja, skal endre på det, så nå kan dere heller se frem til den endra versjonen. Følgende ting blir endret: 1. Lager bygningene, de må bare bort, beklager, samt alt på det området. Det blir for stort til at den stakkars gamle HL engien klarer å kjøre det ordentlig. 2. Størrelse, skal korte litt inn på sidene slik at det blir litt trangere og muligheten for en over raskelse blir større. 3. Entiteter: Har brukt en del entiteter, noe som sikkert merkes en del. Skal endre på det slik at det blir litt mindre av denne sorten. 4. Hint, å gud de skal legges ut enkelte plasser. Dette fører til mindre r_speeds verdier, som kan være en årsak til at enkelte merker lag og fsp drop på brette. Takker for de tilbakemeldinger jeg har fådt til nå, keep them coming Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 En god del endret. Skal fremdeles legge til flere måte for CTs å komme seg inn/ut på, samt legge til litt mere lys, men, den gamle dritten kan dere slette/overskrive med denne. cs_abcomev2b.zip Lenke til kommentar
entonic Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 I dette øyeblikk starter jeg en server med abcomv2b og den vil stå på resten av skoledagen altså til rundt 3 kansje lenger. IP er: 84.234.133.167:27016 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kan du ikke legge ut mapet i første post? Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nice work, Bear ! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 En god del endret. Skal fremdeles legge til flere måte for CTs å komme seg inn/ut på, samt legge til litt mere lys, men, den gamle dritten kan dere slette/overskrive med denne. Når jeg skal unzippe den kommer det "filen ble hoppet over på grunn av en ukjent komprimeringsmetode" Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 En god del endret. Skal fremdeles legge til flere måte for CTs å komme seg inn/ut på, samt legge til litt mere lys, men, den gamle dritten kan dere slette/overskrive med denne. Når jeg skal unzippe den kommer det "filen ble hoppet over på grunn av en ukjent komprimeringsmetode" Noen som vet hvorfor? Hvilket program bruker du til unziping? Winrar, Winzip?? Brukte Powerarchiver til å ZIPe det ned, men skjønner ikke hva som er feilen, for det ser ut som resten får det til. Rart. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg fikk det ikke til,brukte winrar. men dette var på versjon 1 av map'et,har ikke lastet ned v2. sitter på skolen får øyeblikket,ohh,fikk en ide.jeg kan jo finne en diskett her,og laste ned her,har ISDN hjemme. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Funker ikke å pakke ut med WinRAR her heller. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Djevelsk rart, hm, kan det være at powerarchiver fucker med filene når de ZIPes? Om det er det blir jeg litt skuffet, er meget fornøyd med programmet, til åpning av filer i alle fall. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg bruker winzip og det går ikkje. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Funka fint her med WinRAR. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Flott map, faktisk mye bedre enn jeg hadde forventa! Mye bedre enn MANGE av de mapene man finner på de store mapsidene. Allikavel er det litt å fikse på 1. Se her. Jeg syntes avstanden her ble veldig lang, lett for t å plukke ctene hvis de løper bort med gislene. Mitt tips her er å enten forkorte avstanden, eller sette opp en container, bokser eller lignende. 2. T spawn. Synes dette ble veldig mørkt, litt mer lys hadde gjort seg tror jeg. 3. Litt mange camping spots, kan prøve med litt mere lys enkelte steder. Og muligens fjerne litt kasser i varehuset. 4. 4 gisler holder. Bare irriterende når et gissel har stoppa opp ett sted, og sjansen for det øker med antall gisler. Er jo noen vanvittige muligheter med taccs på dette mapet! Det er jo bare positivt. Uansett flott map. Endret 11. november 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 2. T spawn. Synes dette ble veldig mørkt, litt mer lys hadde gjort seg tror jeg. Bildet funker ikke her Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) 2. T spawn. Synes dette ble veldig mørkt, litt mer lys hadde gjort seg tror jeg. Bildet funker ikke her Noe surr med start, 2 sek. Oppe. Endret 11. november 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 2. T spawn. Synes dette ble veldig mørkt, litt mer lys hadde gjort seg tror jeg. Bildet funker ikke her Ikkje her heller. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 kul bane Ble kanskje litt mørkt der ja..men Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Funker fint her nå =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå