Gå til innhold

Nytt CS brett (Done)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brette er for stort ja, skal endre på det, så nå kan dere heller se frem til den endra versjonen. Følgende ting blir endret:

1. Lager bygningene, de må bare bort, beklager, samt alt på det området. Det blir for stort til at den stakkars gamle HL engien klarer å kjøre det ordentlig.

2. Størrelse, skal korte litt inn på sidene slik at det blir litt trangere og muligheten for en over raskelse blir større.

3. Entiteter: Har brukt en del entiteter, noe som sikkert merkes en del. Skal endre på det slik at det blir litt mindre av denne sorten.

4. Hint, å gud de skal legges ut enkelte plasser. Dette fører til mindre r_speeds verdier, som kan være en årsak til at enkelte merker lag og fsp drop på brette.

Takker for de tilbakemeldinger jeg har fådt til nå, keep them coming ;)

Lenke til kommentar
En god del endret. Skal fremdeles legge til flere måte for CTs å komme seg inn/ut på, samt legge til litt mere lys, men, den gamle dritten kan dere slette/overskrive med denne.

Når jeg skal unzippe den kommer det "filen ble hoppet over på grunn av en ukjent komprimeringsmetode" Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
En god del endret. Skal fremdeles legge til flere måte for CTs å komme seg inn/ut på, samt legge til litt mere lys, men, den gamle dritten kan dere slette/overskrive med denne.

Når jeg skal unzippe den kommer det "filen ble hoppet over på grunn av en ukjent komprimeringsmetode" Noen som vet hvorfor?

Hvilket program bruker du til unziping? Winrar, Winzip??

Brukte Powerarchiver til å ZIPe det ned, men skjønner ikke hva som er feilen, for det ser ut som resten får det til. Rart.

Lenke til kommentar

Flott map, faktisk mye bedre enn jeg hadde forventa! :)

Mye bedre enn MANGE av de mapene man finner på de store mapsidene.

Allikavel er det litt å fikse på ;)

1. Se her. Jeg syntes avstanden her ble veldig lang, lett for t å plukke ctene hvis de løper bort med gislene. Mitt tips her er å enten forkorte avstanden, eller sette opp en container, bokser eller lignende.

2. T spawn. Synes dette ble veldig mørkt, litt mer lys hadde gjort seg tror jeg.

3. Litt mange camping spots, kan prøve med litt mere lys enkelte steder. Og muligens fjerne litt kasser i varehuset.

4. 4 gisler holder. Bare irriterende når et gissel har stoppa opp ett sted, og sjansen for det øker med antall gisler.

Er jo noen vanvittige muligheter med taccs på dette mapet! Det er jo bare positivt.

Uansett flott map.

Endret av niXon^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...