Bear^ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Endret til fordel for de som ikke har lest siste post. Legger ut brette her å, slik at alle ser det (og da slipper å laste det ned fra servern) cs_abcomev2b.zip Endret 11. november 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hell yeah, det mappet kommer til å bli bra 7h! Keep up the g00d work, Bear! Hmm...tror jeg er litt trøtt jeg! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 GL HF, og trenger du hjelp: spillmodding.no Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Vær forsiktig nå, må ikke bruke fro mange brushes på det huset ditt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ikke lag slike store åpne områder, blir alltid masse awm camper horer der. Keep up the good work! Det ser bra ut Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er det et hus du lager?? Mange som har lagd det men jeg skal ikke uttale meg om slikt før jeg har lagd mitt første cs brett. Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hva med å poste litt flere og større bilder? forresten sjekk ut Spillmodding.no der kan du få en del hjelp Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 /me vil lage cs map! /me eiger ikke fantasi Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ser bra ut, kan du sende meg det mappet? :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Er forsiktig med brushene på brette, men enkelte ganger kreves det, får se hva hint brushene kan hjelpe meg med. Er egentlig lite som sees på hvordan selve brettet blir til slutt. Dette er bare 1 del av bygningen, der blir meget mer på den, mye mer. Pluss at området blir litt større enn det dere ser, har bare ingjerda det for å teste r_speeds på den (var ikke pen). Flere screens kommer når jeg har bygget mer på brette. Ps: Har min kilde til hjelp, det er http://countermap.counte-strike.net Endret 19. september 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Har mappet ditt et mission ? Hva går det ut på ? Endret 19. september 2004 av s_M_p Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Alle brett har en mission, CS brett, redde gisler, DE brett, sprenge ting Må tenke over storyen på brette litt. Blir et CS brett av et eller annet slag men resten er litt tynt i starten. Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 mm tenkte story ja ; ) Lenke til kommentar
T3D Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Drit i cs bret folk spiller ikke sånna map bare de map's men det er opp til deg.. Gleder meg til å se mapet.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Problemet med DE brett er å finne noe som er mulig å bombe, men det kommer seg etter vært. Om det er DE folk liker, er det DE de skal få. Hm, hva kan jeg bruke som bombemål som ikke er blitt brukt før Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kottet til vaskedamene Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) kan du legge ut en link så vi kan laste den ned? keep going! Endret 19. september 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Skal legge ut link når det kommer ut, skal jobbe som bare f*** nå fremover. Måtte redusere litt på enkelte brush og bruk av noen brush enities. Hadde en epoly på det lille brette på 400 Men det er vel egentlig lite i forhold til cs_rats2a. Målte epoly og wpoly på det brette og på det meste var epoly 1200 og wpoly 4200. Skal nok klare å holde meg i grenselandet. Flere ideer over ting som kan sprenges (kan vel ikke la det gå utover vaskedama) så bare post i vei. Forslag er alltid velkommen Edit: legger ved et lite bilde fra Hammer. Har jobba hovedsakelig med å få ned en del poyls, samt testa ut litt texture work. Endret 19. september 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå