-Teddy- Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Enkelt og greit: Ketchup og kjøtteig, og blande alt sammen...; på tallerkenen altså, ikke i gryta... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Det beste og eneste (etter min mening) å ha på spaghetti er "Sloppy Joe's". Er sånn miks som man blander i stekt kjøttdeig og vann, og det smaker bare HIMMELSK! Alle andre sauser jeg har smakt på spaghetti smaker nesten vann i forhold, det er så godt. Nedturen er at den må kjøpes i USA, så hver gang jeg drar dit kjøper jeg med meg en halv koffert av det. MÅ prøves! Edit: Leif Endret 19. september 2004 av Wazu Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tomatsaus med kjøttdeig, og salt på. Nam Nam Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kjøttdeig blandet med løk, en eller annen tomatsaus greie i glass + soltørkete tomater. Toppes med revet ost og nytes med en nystekt baguett eller rundstykke og iskald cola. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tomatsaus selvsagt. bolognese Kanskje en carbonara også? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kjøttsaus og parmesanost. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Kjøttdeig og ketchup Endret 19. september 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg spiser nesten ikke spaghetti, spiser heller nudler det er bedre... men da pleier jeg å ha på bare revet ost. Hvis det skulle ha vært spaghetti så ville jeg nok ha tatt ketshup også fordi at det er så tørt i forhold til nudler! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Hva har du på spaghettien din da? Ketsjup? Nei vet dere hva. Pasta skal spises med en god saus, og gjerne et godt lag med FERSK parmesan på toppen ( ). Ikke med Idun ketsjup. Endret 19. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tar det meste, bortsett fra ost! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Mammas kjøttsaus. Er vel stort sett kjøttdeig, tomatpuré, hakkede tomater, timian (et must!), brunet løk og litt anna snadder, som har fått lov å putre lenge i en panne. Aaaaah, teh pleasure, teh pleasure! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Mammas kjøttsaus. Er vel stort sett kjøttdeig, tomatpuré, hakkede tomater, timian (et must!), brunet løk og litt anna snadder, som har fått lov å putre lenge i en panne. Aaaaah, teh pleasure, teh pleasure! Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ketchup og ost Lenke til kommentar
merkur Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 tomatsaus og kjøttdeg Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Tagliateller med piffi, revet ost og gul tomatketchup! Må prøves GUL KETCHUP Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Mammas kjøttsaus. Er vel stort sett kjøttdeig, tomatpuré, hakkede tomater, timian (et must!), brunet løk og litt anna snadder, som har fått lov å putre lenge i en panne. Aaaaah, teh pleasure, teh pleasure! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Dolmio pasta saus - tomat & basilikum. mmm! EDIT: noen som vet hvor man får kjøpt ravioli? Begynte å tenke i pastabaner her nå og fikk plutselig skikkelig lyst på det! Kan ikke huske å ha sett i vanli matbutikk før.. Endret 19. september 2004 av lperik Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 eller tomatsaus og kjøttdeig og ketshup.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå