Fragletrollet Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hallo folkens. Akkurat kjøpt en DVD-brenner, NEC ND-3500A. Men, så lurte jeg på hvordan jeg skal brenne videofilene mine slik at jeg kan spille dem av på dvd-spilleren min? Som en datafil, VCD eller SVCD? Hva er best? Er det noen andre måter? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dævædæ så klart? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hei. Bruker Nero, utifra Startsmart/Nero Express, hva skal jeg trykke? Hvis jeg skal brenne "miniDVD" så vil den bare brenne utifra dvd-filer. Jeg skal alså brenne .avi, .divx osv til dvd, slik at jeg kan spille dem av på dvd-spilleren. Jeg kan ikke brenne en SVCD på DVD, for det vil tydeligvis ikke Nero. da bare ber den meg om å sette inn en cd-r/rw plate. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bruk NeroVisionExpress til å "Make DVD", så legger du til videofilene du vil, og programmet lager en enkel meny som lar deg velge hvilken film du vil se når du spiller den av i stue-spilleren Enkelt og greitt. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bruk NeroVisionExpress til å "Make DVD", så legger du til videofilene du vil, og programmet lager en enkel meny som lar deg velge hvilken film du vil se når du spiller den av i stue-spilleren Enkelt og greitt. Følger det med hvis jeg kjøper Nero 6 Express på komplett? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Må jeg kjøpe NeroVisionExpress? Finner den ikke noested... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 http://www.nero.com/en/631898241456563.html Må Nero Vision Express kjøpes separat fra Nero 6? Hvis jeg kjøper Nero 6 Express, får jeg da med Vision Express? Enn om jeg kjøper fullversjonen? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Se hva jeg fant! Tror jeg går for full pakke jeg! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Fae* altså. Jeg finner jo ingen forbanna NeroVisionExpress. Har Nero 6. Hvor er VisionExpress? Gikk inn på Nero Express isted, trykket så på "DVD-Video", og la til alle filmene jeg skulle brenne på platen. Så skulle jeg trykke på "Burn compilation", men den knappen var "fadet" slik at det ikke skjer noe om jeg trykker på den. Hva i helv*te`? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ah, tenkte det var ganske innlysende å brenne som DVD ettersom du hadde en DVD-brenner og DVD-spiller (Du er klar over at det finnes mange DVD-images man kan laste ned?) Du kan vel konvertere divx og slikt til VCD, men det kjekkeste hadde jo vært om spilleren støttet disse formatene direkte. Sjekk det opp! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Har NEC 3500A. Regner med at den støtter det meste, da den er helt ny :/ Men hvorfor lar ikke Nero meg brenne filene? Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Må du ikke brenne .vob elns filer da? Legge de i Video_TS folderen? Er i hvert fall sånn til meg, har aldri greid å finne ut hvordan jeg skal gjøre det, though. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du må bruke eget program (eller kjøpe plugin til nero som tar seg av konverteringen) om du vil brenne DVD med utgangspunkt i andre filer enn VOB. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Altså. Jeg har ingen DVD filer jeg skal brenne, men andre formater, som skal brennes på en DVD-plate slik at jeg får plass til 3-4 filmer på en plate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Fullversjon er et must, Ultra Edition helst. Da har du _alt_ du trenger til brenning, rekoding osv. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) The DVD-Video Plug-in is already included in the Nero 6 retailpackage and the webversion. Endret 19. september 2004 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå