jimson Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har bestilt meg AMD64 cpu, har ikke hentet pakken ennå. Men lurte på om jeg trenger den 64-bit versjonen av WinXP, eller om jeg kan bruke vanlig XP? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Den kan kjøre på 32-bit versjonen, ja. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Men det anbefales å bruke 64 bit versjonen du kan få gratis fra Windows... Lenke til kommentar
Smif Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 men windows 65bit versonen er vel ikke ferdig enda? er det ikke bare en beta? eller er jeg på gjorde Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 noen som har en link til betaen av win 64? er den stabil? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 noen som har en link til betaen av win 64? er den stabil? https://microsoft.order-9.com/winxp64/produ...d=winxp64&id=dl Jeg har ikke brukt den, men tror den er relativ stabil. Det som kan bli problemet er vel drivere. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Men det anbefales å bruke 64 bit versjonen du kan få gratis fra Windows... Anbefales? Hve er det som anbefaler en WinXP 64-bits beta? Dette tviler jeg på Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 noen som har en link til betaen av win 64? er den stabil? https://microsoft.order-9.com/winxp64/produ...d=winxp64&id=dl Jeg har ikke brukt den, men tror den er relativ stabil. Det som kan bli problemet er vel drivere. OK, takk Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Men det anbefales å bruke 64 bit versjonen du kan få gratis fra Windows... Tja, jeg vil ikke anbefale det. For å si det sånn: Om du er 100% sikker på at 64 bits utgaven er et bedre alternativ for deg, og om du er forberedt på et helvete når det gjelder drivere, så gjerne for meg, men det er ditt valg.... Om du ikke vet hvorfor du heller bør velge 64bits utgaven, så hold deg unna! Om du bruker litt tid på å sette deg inn i 64-bits prosessering vil du se at det er få argumenter for å kjøre en 64-bits utgave av windows i dag Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Windows 64-bit er ferdig nå da, det er ikke beta lengre, og MS legger fullversjonene ut på noen av HP sine nye PC'er. Men til saken, jeg ville ikke lastet ned Windows 64-bit enda, fordi det faktisk er en trial og ikke en full greie, men seff, bruk i et år, formater, reinstaller. Men du kommer til å få driverproblemer med det første. Hvis du allikevel vil prøve kan du finne 64-bits drivere her Endret 19. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvis man har en maskin som man ikke har noe som helst kritiske data på, som man bare bruker til å benche og eksprimentere, da kan man vel trygt anbefale Win64-bit. Men når man ser hvor stabile "ferdige" Windows-utgaver er, ville jeg ikke kjørt Win64-bit på en maskin med viktige data/oppgaver. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 noen som vet om det er mer responsivt en 32 bit? på A64 seff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå