molna Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Enig der. Anti-folk som bare MÅ blande seg inn i diskusjoner om et annet merke enn 'sitt' bare for å starte krangler... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Enig der. Anti-folk som bare MÅ blande seg inn i diskusjoner om et annet merke enn 'sitt' bare for å starte krangler... ....sier den største fanboyen av dem alle. Når du trekker fram andre merker i argumentasjonen din, må det være lov å argumentere imot. Men, nok om det, bare diskuter telefonen deres. Lurer bare på hva slags diskusjon det blir uten noen sammenligninger mellom andre merker osv. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Den største fanboyen eller den største anti-fanboyen...ikke lett og si. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) swang, er du virkelig så dum at du ikke skjønner at SonyE. er en forkortelse av Sony Ericsson. Jeg personlig synes ikke at Siemens sine skjermer er dårligere enn SonyE. K700 (uten i hehe, bare kødda )! Endret 1. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) swang, er du virkelig så dum at du ikke skjønner at SonyE. er en forkortelse av Sony Ericsson. Jeg personlig synes ikke at Siemens sine skjermer er dårligere enn SonyE. K700 (uten i hehe, bare kødda )! Det er ikke swang heller. Flott at du er såpass oppegående at du ikke skjønner en spøk da. Meningsløst å fortsette dette, har noen de ønsker å si til meg ang. dette, ta det på PM. Endret 1. oktober 2004 av Swag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå