Paranoia Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hallo.. Skal kjøpe en ny mobil.. prisen er ikke så viktig men ikke noe særlig mer enn 5000.. så lurte jeg på om det var noen som hadde noen tips.. Leste nettopp den saken om SF65? blir den noe bra? er det noen som vet noe mer om den? hva er bra eller dårlig.. s65 eller SF65? Setter pris på alle henvendelser.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Specs: http://www.club-siemens.net/mobiles/sf65/ Bilder: http://www.club-siemens.net/galleries/sf65/ Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det er mange bedre valg enn den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Litt tøft å kunne vri skjermen slik da. Men finnes nok en del andre "bedre" ja. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Så mange bedre er det vel ikke akkurat... S700 er for diger og tungvindt i bruk (ifølge mine kollegaer. Har sluppet å bruke den så mye selv enda). Mer avansert selvsagt, men også en annen prisklasse. 6260, endel større, men med BT, MP3, minnekort, radio etc. Prisen blir nok endel stivere her også.. LG T5100 er nok den nærmeste konkurrenten. Den er endel større i alle retninger though, og eneste som er bedre er vel displayet.. Blir SF65 på meg i allefall Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Trenger man ikke radio eller mp3-spiller er denne et bra valg. Men jeg trenger det. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Siemens SK65 ser litt tøff ut, men kommerden i svart? Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) SK65 er en helt annen mobil. Det er businessmobilen uten kamera, med QWERTY og 64MB minne. Den kommer i allefall i svart. SF65 kommer i fargen Polar Hvit. Kunne selv tenkt meg en svart versjon av den ja Siemens lanserer stort sett sine mobiler i svart etter hvert (S45, SL55, SX1), så det er vel enda håp for en svart SF65 også. Endret 20. september 2004 av molna Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 sorry, jeg mente SF65! Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Rexton: her har du SF65 i svart http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=108292 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er det ikke SF65 som ikke har bluetooth da? Det er jo et stort minus.. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det største minuset må være skjermen... Blir det ikke vanskelig å se om du har fått fine bilder (noe man sikkert får) på den lille skjermen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Lille? Skjermen er mye større enn på f.eks digitalkameraet mitt. Høyere oppløsning hadde vært greit ja, men så skal man jo holde prisen nede Og displayene på f.eks 6230 og C65 funker jo fint til foto de også. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Den sorte modellen er nok noe av det fineste jeg har sett! Det blir nok min nye telefon... takk for bildene molna! Endret 30. september 2004 av Rexton Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Siemens har ikke helt teken på det med skjermer ennå. De trenger større oppløsning. Endret 30. september 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
eblth Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Siemens har ikke helt teken på det med skjermer ennå. De trenger større oppløsning. Enig! Ser ut som Nokia endelig begynner å lære nå, egentlig på tide... (selv om jeg tør vedde på at de annonserer minst en telefon til med 128x128 pikslers skjerm) Men Siemens er ganske dårlige på skjermer ja... De har vel tre mobiler med 176x220 piksler (SX1 + to 3G mobiler) og en hel haug med 132 x 176 piksler (som attpåtil er blitt strukket så kvaliteten blir dårligere) Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Mr.fungus: Nokia har begynt å lære, hva er det du snakker om? Nokia holder seg til sine serier, som er Series 40, 45 og 60. Disse ser det ut til at de vil fortsette med en stund enda og skjermene vil ha samme oppløsning. Uansett, så er det jo nettopp pga de supre displayene at 65-serien til Siemens har blitt såpass populær. Det er også det folk kommenterer som mest positivt når de får prøve. Er faktisk ikke mange andre produsenter i samme klasse som matcher Siemens nå om dagen. Nokia med sine 128x128 display, SonyE med sitt miniatyr-display, Motorola også med relativt små display osv. Saken er langt mer komplisert enn å se på specs og si at høyere oppløsning er best. Siemens har gjort meget kloke valg vil jeg si. Ikke uten grunn at Siemens bruker nettopp displayet som salgsargument i reklamene sine. Store display gjør også susen i butikkhyllene. Men, mange rare meninger her på hw-forumet da... Men, la oss holde oss til topic nå, nemlig SF65 Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 SonyE med sitt miniatyr-display Spesiellt de bitte små s700 og p900/800 displayene, de er så små at du trenger lupe.. :-) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Saken er langt mer komplisert enn å se på specs og si at høyere oppløsning er best. Siemens har gjort meget kloke valg vil jeg si. Ikke uten grunn at Siemens bruker nettopp displayet som salgsargument i reklamene sine. Store display gjør også susen i butikkhyllene. Hehe. Siemens = Kvantitet fremfor kvalitet etter min mening. Bedre å ha et passe stort display med god kvalitet på en liten telefon enn å ha en diger telefon med et stort, halvdårlig display. Hvorfor er våre meninger rarere enn dine? Forresten... Det er ingenting som heter SonyE. Endret 30. september 2004 av Swag Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ah... Forumet hadde ikke vært helt det samme uten fanboys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå