TimmyTheRapboy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Fikk mitt Connect 3d X800XT PCIE-kort fra psdata.no her i uken, men etter å ha innstallert det så frøys bildet to-tre ganger. Den siste gangen viste seg å være fatal, ettersom skjermen ble svart til og med etter at jeg prøvde å restarte. Har sjekket om det er power på kortet, og det var det. Viften funket fint, men da er det tydeligvis noe annet som ikke fungerer på kortet. Så hvordan skal jeg gå fram for å få et nytt kort fra psdata.no? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kanskje kontakte dem og spørre? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) du har jo både angrerett og reklamasjon på din side. SKulle ikke være noe problem. Ta kontakt med dem, psdata har ikke akkurat ry på seg for å la kunder sitte igjen med skjegget i postkassa. Endret 18. september 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg hadde en retursak med psdata for en liten stund siden. De ordnet opp 100%. Regner med at det skal gå fint for deg også. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Takk for svarene Carnifex: Sendte du dem bare en mail og forklarte situasjonen? Eller hva gjorde du? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Takk for svarene Carnifex: Sendte du dem bare en mail og forklarte situasjonen? Eller hva gjorde du? Jeg sendte en mail ja. Forklarte situasjonen og fikk raskt svar tilbake med tillatelse til retur. I den mailen fikk jeg ett returnummer som jeg måtte bruke i kommunikasjonen videre. Sendte så pakken tilbake som norgespakke. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 IKKE bruk angreretten på defekte ting. Da risikrer man at webshopen selger kortet til en ny bruker som da må bytte osv. Ting som er ødelagt reklamerer man på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå