dmx Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hei folkens! vet ikke helt om jeg skulle skrive inn her så sorry hvis jeg skrev inn feil. men jeg trenger et program som jeg kan bruke for å laste ned ting fra en venn feks. FileZilla men det programet der sug*r! Noen som vet om noen andre sånne programer? Takk! Edit: noen stave feiler. Endret 18. september 2004 av dmx Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 skift topic først hvertfall, tenker du på i nettverk eller over internett? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) internett eller no samma det bare at det går ann å laste ned fra ham.. åssen skifter jeg topic? Endret 18. september 2004 av dmx Lenke til kommentar
dmx Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 sorry for det der oppe med topic greie.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 hmm.. det går ikke ann å bytte topic.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Rediger det første innlegget ditt, og forandre tittelen der. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Rediger det første innlegget ditt, og forandre tittelen der. gjort.. det gikk ikke ann første gang.. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ta det med ro, du trenger ikke lage 4 poster hvor du ynker deg over topic-opplegget. SÅ viktig er det ikke Hvis du bare skal dele noe med en venn, så ville jeg anbefale at den av dere som skal sende filen setter opp en ftp server og den andre laster ned derfra. Hvis det bare en er liten fil er det kanskje litt tungvindt Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dere begge kan være logget på et P to P netverk og søke opp den andre brukeren og laste ned, eller fila kan overføres på MSN. Vet ikke hvor store filer som kan overføres på MSN men jeg har overført en på 78Mb. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Dere begge kan være logget på et P to P netverk og søke opp den andre brukeren og laste ned, eller fila kan overføres på MSN.Vet ikke hvor store filer som kan overføres på MSN men jeg har overført en på 78Mb. Hva er P to P netverk??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå