trommas Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kan noen fortelle meg hva som er forskjellen på disse to korta???? (utenom prisen) Blir helt frustrert, de ser jo helt like ut! Jeg er ute etter ett billig 754 kort som må yte bra, men trenger ikke en million sata, usb og firewire kontakter. (trenger bare 1 sata og 1usb) Opplys meg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 vel jeg kan desverre ikke si deg forskjellen på de to korta, men jeg kan si at minst 4 s-ata er bra å ha, selv om du bare mener du trenger en. pluteslig en dag skal du ha inn en disk til og så en til osv, og så sitter du der med bare en s-ata, det er kjipt det spesielt hvis du finner ut du vil ha en raptor som os disk... Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 det er ikke så mye å si egentlig.. det er stortsett bare hva de har med i bundlen lissom.. =) bare sjekk hva som følger med så ser du bare hva du vil helst ha.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Først: Bruk søkefunksjonen!! Det er minst 3 andre poster som ble postet for et par uker siden om akkurat dette. Så, svar på spørsmålet ditt: - Begge kortene har støtte for 4 vanlige IDE-disker, men Platinum har 2 ekstra S-ATA porter, 4 totalt, mot FSR sine 2. - Platinum har FireWire, FSR har ikke FireWire. - Tror (er usikker) at bundelen til Platinum er hakket fetere, dvs litt mer kabler og sånt som følger med. Endret 19. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå