Gå til innhold

LCD til bruk i bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. dette ser veldig intresseant ut.. har du testa denne mot dataen? Er det s-video innganger? Hvordan er bildekvaliteten? Hva med mye sollys?

På forhånd takk

Forresten.. hva med toll og moms o.l ved importering til norge?

[ Denne Melding var redigert av: larstore på 2002-05-11 09:43 ]

Lenke til kommentar

Hehe, trenger virkelig en sånn en jeg også, men det er en forutsetning at den kan brukes i ganske bra sollys, og at den ikke blir helt svart når man flytter hodet 20 grader til siden..

Skulle likt å sett noe sånt til denne prisen i norge.. noen som vet om noe?

Lenke til kommentar

Oops, jeg glemte posten min :grin:

Jeg har hadd den koblet opp til PC-en, og den funket helt utmerket. Det eneste jeg hadde og sette fingeren på, var litt dårlig kontakt i pluggen du kobler til. Egentlig en bagatell, og irrelevant med fast opplegg.

Har ikke prøvd den i skikkelig sollys.

Innsynsvinkelen er vanskelig og si. Hvis jeg skal gjette ca 40-50 grader til hver side, før bildet blir mørkere. Noe mindre vertikalt. http://www.mp3-players.tv/player/lcd/new-front.jpg selv så langt ut, så ser du bildet, men som sagt mye mørkere.

Forøvrig har du kontrast, lys og farge innstillinger

Det er vanlig RCA tilslutning for bilde. Både PAL og NTSC.

Pakken min ble sent med DHL, og jeg sporet den hele veien hjem, også inn til "fortolling", men den ble levert på døra her, og jeg har ennå ikke betalt 5 øre i verken moms eller gebyr.

Mulig jeg bare hadde flaks, eller at DHL driver med skikkelig kundeservice! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...