Gå til innhold

Hvilke Amerikaner beundrer du mest?

Jihadinmymind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Liker Bill Gates ikke fordi han har skapt Windows, men fordi han har donert bort såpass mye penger.

Jeg liker Bill Clinton fordi han er en ekte amerikaner, både i oppførsel og utseende, og han var en flink president.

Han har da ikke gitt bort noe særlig hvis man regner i prosenter.

Hva var det som var bra med Clinton?

Neida, bare 100% av Microsofts overskudd fra egen lomme i fjor..

Edit: 3 på rad :hmm: wtf?

Endret av suzze
Lenke til kommentar
jepp...

er man mer amerikaner enn når man har bodd i landet lenge nok til å faktisk være gyldig president kandidat om man vil?...

Forøvrig kommer jeg ikke på noen helt sånn....det er mange jeg respekterer, men å velge ut en spesiell..hmm..

Den amerikanske presidenten må være født i USA.

Ja, det er utrolig mange å velge imellom.

Lenke til kommentar
jepp...

er man mer amerikaner enn når man har bodd i landet lenge nok til å faktisk være gyldig president kandidat om man vil?...

Forøvrig kommer jeg ikke på noen helt sånn....det er mange jeg respekterer, men å velge ut en spesiell..hmm..

Den amerikanske presidenten må være født i USA.

Ja, det er utrolig mange å velge imellom.

hmm? jeg trodde den loven ble endret til "amerikansk statsborger og må ha bodd i landet i 20 år"...?

(akkurat som Demolition Man filmen forutsa! OMG!)

Lenke til kommentar
hmm? jeg trodde den loven ble endret til "amerikansk statsborger og må ha bodd i landet i 20 år"...?

Tja, kan hende det. Men leste iallefall før Arnold ble valgt til guvernør at han ikke kunne bli president pga dette. Kan være at jeg husker feil da men...

Edit: fant en litt eldre sak om det på NRK.no

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar

Tja, kan hende det. Men leste iallefall før Arnold ble valgt til guvernør at han ikke kunne bli president pga dette. Kan være at jeg husker feil da men...

Edit: fant en litt eldre sak om det på NRK.no

Ah, bare forslag om det ja...da så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...