Gå til innhold

Hvilke Amerikaner beundrer du mest?

Jihadinmymind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579
Timothy McVey, fordi han tok livet av endel andre amerikanere.

Slike kommentarer er bare kvalme. Hvis dette er dine meninger kan du bare slutte å poste her.

Jaha, bestemmer du at andre ikke kan ha andre meninger enn deg?

De som digger Bush, digger drap av sivile, urettmessig fengsling av uskyldige på Guantanamo, og tortur av fanger.

Jeg har lov til å mene hva jeg vil, uansett hva du måtte tro. Trådstarter stilte et spm. om min mening, jeg svarte. Synd at ikke du kan akseptere at andre har andre meninger enn det du har.

Lenke til kommentar
De som digger Bush, digger drap av sivile, urettmessig fengsling av uskyldige på Guantanamo, og tortur av fanger.

Hvis du beundrer Timothy McVeigh så digger du altså drap av uskyldige sivile? Du må jo nesten gjøre det.

Jeg har aldri sagt at jeg støtter Bush-regjeringen og deres behandling av fangene. Det er du som skjærer alle amerikanere under en kam.

Lenke til kommentar

Hvis du beundrer Timothy McVeigh så digger du altså drap av uskyldige sivile? Du må jo nesten gjøre det.

Jeg har aldri sagt at jeg støtter Bush-regjeringen og deres behandling av fangene. Det er du som skjærer alle amerikanere under en kam.

Helt enig med deg. :yes: Amerikanere flest er slett ikke dårlige personer. Har vært der borte flere ganger, og er blitt kjent med endel amrikanere. Vanlige amrikanere er de greieste, høfligste og mest redelige folk som fins!

Vet ikke akkurat hvordan de er i california da, har aldri vært der :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Timothy McVey, fordi han tok livet av endel andre amerikanere.

Av alle amerikanere er det altså en høyreekstremist du ser opp til?

Nei.

Er det ikke nettopp det du sa?

Clinton, en god president :lol:

Nei, det er ikke det jeg sa. Jeg poengterte at jeg så opp til navngitte person på grunn av hans handlinger, ikke på grunn av hans politiske tilhørighet.

Evnen til å resonnere er mangelvare blant enkelte her på forumet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...