knutby Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Jeg vil vite hvilke amerikaner du beundrer mest og hvorfor! :!: Gjett 1 gang Hvorfor: fordi han er jævla sexy. Endret 19. september 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har litt sansen for Bill Clinton egentlig.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Veit ikke helt, det finnes jo mange amrikanere som er verdt å beundre. Men en person jeg har beundret i det siste er Paul Otellini lederen for intel. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Veit ikke helt, det finnes jo mange amrikanere som er verdt å beundre. Men en person jeg har beundret i det siste er Paul Otellini lederen for intel. Og det er fordi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bill Gates, Bill Clinton og Quentin Tarantino. Hvorfor? Fordi alle har gjort/gjør en forbanna bra jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Timothy McVey, fordi han tok livet av endel andre amerikanere. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Timothy McVey, fordi han tok livet av endel andre amerikanere. Slike kommentarer er bare kvalme. Hvis dette er dine meninger kan du bare slutte å poste her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Timothy McVey, fordi han tok livet av endel andre amerikanere. Slike kommentarer er bare kvalme. Hvis dette er dine meninger kan du bare slutte å poste her. Jaha, bestemmer du at andre ikke kan ha andre meninger enn deg? De som digger Bush, digger drap av sivile, urettmessig fengsling av uskyldige på Guantanamo, og tortur av fanger. Jeg har lov til å mene hva jeg vil, uansett hva du måtte tro. Trådstarter stilte et spm. om min mening, jeg svarte. Synd at ikke du kan akseptere at andre har andre meninger enn det du har. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 De som digger Bush, digger drap av sivile, urettmessig fengsling av uskyldige på Guantanamo, og tortur av fanger. Hvis du beundrer Timothy McVeigh så digger du altså drap av uskyldige sivile? Du må jo nesten gjøre det. Jeg har aldri sagt at jeg støtter Bush-regjeringen og deres behandling av fangene. Det er du som skjærer alle amerikanere under en kam. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 De som digger Bush, digger drap av sivile, urettmessig fengsling av uskyldige på Guantanamo, og tortur av fanger. Hvis du beundrer Timothy McVeigh så digger du altså drap av uskyldige sivile? Du må jo nesten gjøre det. Jeg har aldri sagt at jeg støtter Bush-regjeringen og deres behandling av fangene. Det er du som skjærer alle amerikanere under en kam. Helt enig med deg. Amerikanere flest er slett ikke dårlige personer. Har vært der borte flere ganger, og er blitt kjent med endel amrikanere. Vanlige amrikanere er de greieste, høfligste og mest redelige folk som fins! Vet ikke akkurat hvordan de er i california da, har aldri vært der Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Timothy McVey, fordi han tok livet av endel andre amerikanere. Av alle amerikanere er det altså en høyreekstremist du ser opp til? Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Siden CPUSA ikke stiller med en kandidat, men støtter John Kerry, blir det nok sistnevnte. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Han har bygd opp ett av verdens største firma. Ikke alle får til det. Det står det respekt av. Men så er ikke alle produktene han har utviklet så alt for mye å skryte av da. Folk kjøper dem. Man tjener penger. Hva mer trenger man da ? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 David Copperfield, han er veldig veldig flink tryllekunstner Og Clinton var flink president. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Timothy McVey, fordi han tok livet av endel andre amerikanere. Av alle amerikanere er det altså en høyreekstremist du ser opp til? Nei. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Bill Hicks ahhhh...... Hvordan kunne eg glemme han, han er GENIAL! Definetivt den beste komikeren som har levd! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Timothy McVey, fordi han tok livet av endel andre amerikanere. Av alle amerikanere er det altså en høyreekstremist du ser opp til? Nei. Er det ikke nettopp det du sa? Clinton, en god president Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Timothy McVey, fordi han tok livet av endel andre amerikanere. Av alle amerikanere er det altså en høyreekstremist du ser opp til? Nei. Er det ikke nettopp det du sa? Clinton, en god president Nei, det er ikke det jeg sa. Jeg poengterte at jeg så opp til navngitte person på grunn av hans handlinger, ikke på grunn av hans politiske tilhørighet. Evnen til å resonnere er mangelvare blant enkelte her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå