JoeDohn Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Lance Armstrong, som kom tilbake fra kreftsykdom og som har vist seg som en toppidrettsutøver av en annen verden i etterkant. Helt vanvittig hva han har fått til i etterkant. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) * Aisann! Et seriøst inlegg! Men, har du linker til info om ting han fant ut... Han virker intresang Hun, heter det. Liberalismens og ultrakapitalismens hovedfilosof, vel? Endret 19. september 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hømm, utrolige mange musikere derfra jeg beunder da... Klarer rett og slett ikke velge. :/ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ahhnoolldd! "You are a bunch of economical girlie men" "....terminate terrorism" Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Billy Graham. Endret 19. september 2004 av fjotten Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Billie Graham. Konge selv Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Uff...rakk ikke slette leifen før jeg ble quota.. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 TLZ: Ayn Rand er en kvinne. Ernest Hemingway, for gode leseropplevelser. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Beundrer Jeronimo! Ekte 100% amerikaner. Beundrer også bill gates for sine bussines skills og hans STORE donasjoner. Endret 19. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Arnold Schwarzenegger (han er vel amerikaner nå) Startet som bygningsarbeider -> Mr Universe -> skuespiller -> guvernør = $chingching$ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ayn Rand, fordi hun utviklet en rasjonell filosofi i den aristoteliske tradisjon ? en filosofi som er i opposisjon til dagens irrasjonelle filosofiske doktriner som subjektivisme, nominalisme, altruisme, sosialisme, abstrakt kunst, etc. Tipper jeg skal slå et slag for Ayn jeg og. I tillegg så har vi jo store ledere som Abraham Lincoln og Dwight D. Eisenhower. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Men, har du linker til info om ting han fant ut... «Han» er en kvinne. Noen lenker: Bergen Objektivist Forening Foreningen for Studium av Objektivismen The Ayn Rand Institute Vegard Martinsens hjemmeside Ayn Rand er forøvrig også en meget god forfatter av fiksjonsbøker. Hun har blant annet skrevet Atlas Shrugged (De som beveger verden på norsk), en bok som blir kalt kapitalismens bibel og som i De forente stater er den boken som har påvirket nest flest menneskers liv (kun slått av Bibelen). Av andre bøker kan også The Fountainhead nevnes (Kildens utspring på norsk – den norske oversettelsen er imidlertid utsolgt fra forlaget). Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Britney Spears - Sier seg vel selv. Nja, Christina Aguilera er ikke langt bak Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (---------Denne personen beundrer jeg mest. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Ayn Rand, fordi hun utviklet en rasjonell filosofi i den aristoteliske tradisjon – en filosofi som er i opposisjon til dagens irrasjonelle filosofiske doktriner som subjektivisme, nominalisme, altruisme, sosialisme, abstrakt kunst, etc. Var ikke hun russisk? Eller ble hun amerikansk statsborger etterhvert? Husker ikke helt... Ser uansett ikke opp til henne. Edit: vet ikke hvem jeg ser opp til, men noen her nevnte Hugh Heffner, han er i hvertfall tøff. Endret 19. september 2004 av T.L Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Edit: vet ikke hvem jeg ser opp til, men noen her nevnte Hugh Heffner, han er i hvertfall tøff. Her er jeg faktisk enig, helt seriøst. Hugh startet med Playboy på en tid da dette ble ansett som meget forkastelig. Han har gått nye veier og han har tjent bra med penger på det. Han ga blaffen i hva alle kritikerne sa. Fulgte sine drømmer med andre ord. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Var ikke hun russisk? Eller ble hun amerikansk statsborger etterhvert? Ja, hun var opprinnelig fra Sovjet, men ble amerikansk statsborger i 1929. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 david letherman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå