Deadringer Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 da jeg var hos en kamerat i dag, han brukte en ganske gammel skjærm, skrudde han opp hertzen på skjærmen opp fra 60hz til 200hz. da begynte skjærmen og røyke så nekter den å gi bilde. hva er feilen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 kan hende en sikring inni har gått, du må åpne og sjekke. Hvis ikke så er den kassabel. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 da jeg var hos en kamerat i dag, han brukte en ganske gammel skjærm, skrudde han opp hertzen på skjærmen opp fra 60hz til 200hz. da begynte skjærmen og røyke så nekter den å gi bilde. hva er feilen? Dette tror jeg er noe tull, men uansett hvorfor i hampen sette 200hz på en skjerm ?? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 er vel ikke så mange skjermer som takler 200hz nei... dessuten er det ingen som har brk for det. mer enn 100hz er helt unødvendig. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Derfor er det smart og hykke av for: Skjul modi som skjermen ikke støtter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 det er ikke bare tull, å det var ikke jeg som satte den på 200hz. lurer bare på om det går ann å fixe d Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 prøv å start i sikkerhetsmodus. Og får du bilde i post foresten ? om ikke er den trolig fucka for all tid Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 200 HZ på en gammel og sikkert lusen skjerm LOL.. Hva var hensikten med det ja, sannsynligheten for at skjermen har gått den veien høna sparker er vel overhengende... :!: Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Selvgjort er velgjort Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Merklig, min gamle skjerm setter seg bare på max når jeg prøver å ta den på 200 eller noe i den duren Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dette er klart forsøk på overklokking av skjermen! Flytt over til overklokking.no forumet !! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 ikke no forsøk på overclocking nei. var en tilfeldig het for vi skulle se hva som skjedde. trudde at i verstefall ville den skru seg av, å funke når den fikk kjølt seg ned. men neida ;-) Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nå man skal si --=( !!*EID*!! )=-- ?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 haha! den var bra overclocke en skjærm! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 200hz, HAAHHAHAHAAHAH. good game, over and out neida : selv ville jeg stokket ned på nermeste tv-reperatør og hørt etter om han kunne fiksan, hvis det ikke koster mere å fikse en å kjøpe ny så gjør du det.... ville ikke fikkla inni selv, med tanke på garanti osv Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Sikkert billigere å kjøpe ny, mange crt skjermer får man jo nesten kastet etter seg... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Menne, fungerere den ikke da? hmm, jeg har sotte på 200mhz på en skjerm, den ble rar:P og svart, men etter vi fikk fixa oppesettet i windows, så fungerte den fint igjenn... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det er ikke alle gamle skjermer som automatisk stiller seg tilbake om den ikke takler oppdateringsfrekvensen... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kødder du?? 200 HERTZ manuelt?! hahaha, KONGE Sånt gjør man bare ikke, det blir som å sprenge gode høytalere fordi forsterkeren er hissig Og får å ta dette en skummel retning - ATi sine skjermkort drivere hadde for ~2-3 år siden noen virkelig skumle Hz/refreshrate problemer og jeg tror jeg kom borti dem alle til slutt. Et HAV av tråder på rage3d.com om folk som fikk skikkelig problemer med CRT skjermene sine i etterkant. Det gikk så galt at jeg spurte Eizo om hjelp, og fikk svar om at CRT skjermen jeg kjørte i sin tid hadde full styring dersom Hz eller andre deler av signalet gikk over spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå