Prebo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) neivel????? Kan du begrunne din uttalese? Å si at Doom3 er det eneste spillet nVidia (med 6800) kjører bedre enn ATI (X800) er nå bare tull!! Endret 18. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Så desverre ikke den siste posten din. Men som sagt tidligere, Slipper jeg frakt på komplett.no, pga av en kompis som bestiller deler der i dette øyeblikk. Jeg forstår. Bare legg merke til at kortet har ubekreftet ankomst 25/9 på komplett. Det vil si at det ikke er sikkert at det kommer da. Kan bli lang ventetid for deg Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 for eksempel i hl2 er x800 best, far cry forsatt x800 best, altså ut fra tester jeg har lest da............................................................ Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) neivel????? Kan du begrunne din uttalese? Tror ikke han kan det, men uansett, personhetsing trenger vi ikke. Per den dag i dag er kortene ekstremt head 2 head og det er opptil hva en person liker best. Om 3Dc eller ShaderModel 3.0 spiller så stor rolle som ATI og NVIDIA skal ha oss til å tro får vi desverre ikke se før ut på nyåret. ShaderModel 3.0 virker så langt lovende med tanke på FarCry 1.2 patchen og full 3Dc implentering får vi enda ikke se, desverre. Som jeg har sagt flere ganger, det er opptil hvor mye penger en vil bruke på et kort. Nå for tiden gir et 6800GT mer ytelse enn X800Pro standard, mens ett X800Pro VIVO @ 16 pipes kan lett måles med 6800GT. http://www.theinquirer.net/?article=17130 http://www.3dnews.ru/video/geforce6800ultr...0xt/index05.htm http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2102 http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2146 Endret 18. september 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Nå er jeg ikke ute etter å krangle.. Jeg vet da at så likt som det er mellom nVidia og ATI har det ikke vore på en lang stund... Men når han slenger slikt ut fra løse luften, når det heller ikke er sant, så reagerer jeg... Endret 18. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Følger det med noen bundle til det kortet jeg linker til? X800PRO Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 BTW, jeg lurte på om noen her inne vet hva console comanden på far cry er får å få fram fps-en????? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Følger det med noen bundle til det kortet jeg linker til? X800PRO Sapphire X800 Pro cards will include Prince of Persia: Sands of Time and Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Good decision, Sapphire! The rest of the bundle includes some other nice software, such as PowerDVD 5 and Sapphire's Redline Tweaking Utility, and you also get the expected cables and adapters. Here's the list of what's included in the box in addition to the games. The Bundle Sapphire X800 Pro Video Card Installation/Getting Started Guide CyberLink PowerDVD 5 Redline Tweak Utility Installation Driver CD DVI-to-VGA Adapter Power Supply Cable/Splitter S-video Cable Composite Video Cable S-video to Composite Adapter Component Video Connector Sapphire Sticker Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) for eksempel i hl2 er x800 best, far cry forsatt x800 best, altså ut fra tester jeg har lest da............................................................ Wow.. Det var hele to spill. Finnes mange spill i verden,' Edit: ..................................... Endret 18. september 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 så heldig han skal være som får med en sticker, det var ikke med på mitt x800 xt fra pc jeg tror i så fall at det ikke var med Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 The Bundle Sapphire X800 Pro Video Card Installation/Getting Started Guide CyberLink PowerDVD 5 Redline Tweak Utility Installation Driver CD DVI-to-VGA Adapter Power Supply Cable/Splitter S-video Cable Composite Video Cable S-video to Composite Adapter Component Video Connector Sapphire Sticker Hahaha... Dette er den beste bundlen fra Sapphire jeg noen gang har sett.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hahaha... Dette er den beste bundlen fra Sapphire jeg noen gang har sett.. Ikke glem at Prince of Persia: Sands of Time og Splinter Cell: Pandora Tomorrow også er med Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ikke akkurat de to spillene jeg hadde mest lyst på da men... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Er kortet jeg bestilte 128 bits? Er jo en del billigere enn de andre X800Pro'ene Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er kortet jeg bestilte 128 bits? Er jo en del billigere enn de andre X800Pro'ene INGEN X800Pro har 128bit. Lenke til kommentar
beh Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvis man forskuddsbetaler så er jo frakten maks ca 70 kr. Ser ikke noen grunn å vente i to uker på kortet da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå