Gå til innhold

Hva skal jeg bruke pengene på?


Anbefalte innlegg

Har en Noia 3510 med NetCom Young Talk abn. (jeg betaler 200kr måned og kan ringe for hele beløpet. I det siste har jeg brukt denne lite og har bestemt meg for å si opp abonnementet. "Problemet" er at jeg har 600kr på kortet som jeg må bruke opp. Hva bruker jeg pengene på?

 

PS. Orker ikke flere ringetoner eller logoer :p Husk også at telefonen ikke støtter fargebilder, javaspill osv :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Finn ei fin dame som kan bytte pengene mot noe annet.

2. Fortsett abonnementet til pengene er oppbrukt.

3. Ring George Bush og si hvor mye du hater ham, da bør pengene gå fort siden det er til USA.

 

Hehehe... håper du ikke tok deg nær av det jeg skrev. Ser nemlig ikke noen seriøs måte å bruke opp pengene på.

 

Du kan jo ta en sjanse og ringe teleoperatøren din og få pengene trukket fra mobilen og tilsendt en sjekk eller en tilgodelapp du kan selge. Men det er tvilsomt. Skader ikke å prøve da ;)

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Sett deg med campingstol og parasoll ved bomringen på Alnabru i morgenrushet neste mandag. Si til bilistene at du er villig til å betale for passeringen deres via sms mot at de gir deg 40 kroner.

 

Skriv angrefjell for lett bil (totalvekt til og med 3 500 kg)

        Alternativt, skriv angrefjelltung for tung bil (totalvekt fra og med 3 501 kg)

       - Tast mellomrom

        - Skriv bilens registreringsnummer

        - Tast mellomrom

        - Skriv passeringsdatoen

        - Send til 1960

       

         Eksempel: angrefjell dj12345 260603 <sendes til 1960>

 

 

Da sitter du forhåpentligvis igjen med nærmere 600 kroner i småpenger som du kan bruke på noe mer fornuftig enn MessTv. Burde ikke ta deg mer enn 20 minutter heller.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Sett deg med campingstol og parasoll ved bomringen på Alnabru i morgenrushet neste mandag. Si til bilistene at du er villig til å betale for passeringen deres via sms mot at de gir deg 40 kroner.

 

Skriv angrefjell for lett bil (totalvekt til og med 3 500 kg)

        Alternativt, skriv angrefjelltung for tung bil (totalvekt fra og med 3 501 kg)

       - Tast mellomrom

        - Skriv bilens registreringsnummer

        - Tast mellomrom

        - Skriv passeringsdatoen

        - Send til 1960

       

         Eksempel: angrefjell dj12345 260603 <sendes til 1960>

 

 

Da sitter du forhåpentligvis igjen med nærmere 600 kroner i småpenger som du kan bruke på noe mer fornuftig enn MessTv. Burde ikke ta deg mer enn 20 minutter heller.

Haha :!: Bra forlsag eneste er at det sikkert koster meg like mye å komme meg dit (bor i Ålesund). Brukte ca 200 på å forlenge medlemskap på et onlinespill jeg er med på jeg, så der er jeg medlem i minst 700 dager til :p Tror uansett jeg kommer til å gjøre som flere her har foreslått, nemlig å gå over til kontantkort (regner med jeg får med meg det resterende beløpet da :thumbup: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...