Errae Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei! Finnes det noen "lette" programmer til programmering av c++ ? tusen takk for svar (= Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Prøv "borland" - serien.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Takker (= Lenke til kommentar
Grant Lee Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du kan jo prøve Bloodshed Software sin Dev-C++ som er gratis software etter GNU-lisensen. Selv har jeg ikke fått satt meg helt inn i det enda, men det virker enkelt og greit. Egen erfaring fra tidligere er med Borland sine produkter som jeg har vært veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Helt enig, det var Dev-C++ som åpnet mine øyner opp for C/C++. Lenke til kommentar
saboi Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jøss. det har aldri vært en kompilator som fikk meg til å begynne med et språk, men mer interessen for språket selv. men men, whatever floats your boat. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dev-C++ bruker jo MiniGW (GCC). Lenke til kommentar
saboi Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 kompilator IDE whatever Lenke til kommentar
Marek Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Skal du ha noe lett som får deg raskt i gang ville jeg gått for borland sine builder programmer. De er veldig raske å komme i gang med og man får resultater med en gang. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 søk på nettet, da får du sikkert mange fler og bedre svar Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jøss. det har aldri vært en kompilator som fikk meg til å begynne med et språk, men mer interessen for språket selv.men men, whatever floats your boat. Som sagt, det var bare Dev-C++ som åpnet øynene mine, språket førte meg videre. Hadde ikke sett C/C++ kode før jeg prøvde det... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Liker Dev-C++ godt, men har dultet borti et problem. Det kommer ikke tooltips på funsjoner som er i headerne, her opengl headerne. Veldig irriterende nå du ikke husker rekkefølgen av parameterne i gluLookAt f.eks =) Noen tips? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Liker Dev-C++ godt, men har dultet borti et problem. Det kommer ikke tooltips på funsjoner som er i headerne, her opengl headerne. Veldig irriterende nå du ikke husker rekkefølgen av parameterne i gluLookAt f.eks =) Noen tips? Jeg har samma problem, code completion i Dev er direkte dårlig. Du kan prøve å se på code insight i preferences, og adde headerene til cc cachen, og sjekke at du scanner både lokale og globale includes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå