frentix Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei. Jeg lurer bare på om dere kan fortelle litt om hvordan den såkalte vapochill Lightspeed virker , da jeg er ganske "n00b" på dette onrådet. Jeg så også på den på komplett.no. Prisen på 5990,- er vel på det litt mer "eksotiske" nivået. Det står også at denne passer til det meste untatt socket 775. Stemmer dette eller kan jeg mekke den til på et socket 775 system også? Er det mye arbeid for en nybegynner som meg å mekke sammen en vapokjøling? Og sist men ikke minst : Vapo vs H2O ? Takker for svar. -Frentix Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Lest denne? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Oj.. var visst litt overivrig der og lette ikke bra nok her på overklokking.no først. det ga jo svar på det meste. Men. hva med lga775`en , skal jeg heller gå for en peltier? ser ikke ut som det er mulig å få vapochill på 775. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 For å si det på en veldig enkel måte så funker Vapochill på samme måte som et kjøleskap (dvs. kjølegeneratoren til kjøleskapet). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hører ikke hjemme under luftkjøling. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå