karasjok Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Har snart 2 pc`er. Går det an å spille data spill via hjemme nettverk hvis man bare har en cd-rom spiller?Eller kan man laste spillene inn på HD med Virtualdrive 7.0 (Ikke Virtualdrive 7.0 network,koster 350$),også spille via nettverket? Eller må man bare ha cd-rom spillere på begge maskinene? Lenke til kommentar
skol Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg antar at den 2. PC'en ikke skal ha CD-ROM, da kan du laste ned Daemon-tools, virtuell CD-ROM, veldig bra program. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Du kan dele cdrom på den andre PC-en, og installere gjennom nettverke , men meste parten av spill kreve og ha cd får å spille, e noen spill som har spawn, men ikke alle, og noen spill har man full install. Så du kan klare deg med en cdrom, du må bare dele den for nettverk. =) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 eller cracke spillet. Jeg anser det ikke som ulovlig å cracke et spill for å kunne spille det i multiplayer i hjemmenettevrket. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 20:57, olsen skrev:eller cracke spillet. Jeg anser det ikke som ulovlig å cracke et spill for å kunne spille det i multiplayer i hjemmenettevrket. he, he.....alle har vel sin egen mening om ting :wink: ...men i den virkelige verden så er det brudd på EULA'en til de fleste spill og programmer....... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Klart det er det, men det blir jo litt dumt å kjøpe 2 eksemplarer av alle spill fordi du har to maskiner. * Jøss, min 300. melding :smile: * [ Denne Melding var redigert av: olsen på 2002-05-12 02:25 ] Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 OOOOOOoooooooooooki.....! Takk alle mann.Jeg får se hva jeg gjør med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå