*Magnus* Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hei! Jeg skal hjelpe søskenbarnet mitt med å installere Brevbånd i neste uke.... Men er litt usikker hvordan jeg skal gjøre det.. Etter at jeg har montert nettverkskortet å festet kabelen å alt.. så er jeg klar til å starte opp.. hva skal jeg gjøre da,.? Start -- control panel -- Å etter det ? -På forhånt takk! Endret 18. september 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Brevbånd ? Er dette ett band for å sende brev eller ? Pakkepost for trådstarter liksom.. :!: Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Installere nettverkskort er lurt, åpner du IE og går på Options så er det bare å gå til connections og klikke på LAN settings så er det rett frem, følg veiledningen. Endret 18. september 2004 av Launch Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ikke la noen ta motet i fra deg Magnus. Vi har alle litt dypslekski i oss. Det følger med bruksanvisninger. Følger du de så pleier det og virke. Skulle du møte på problemer så send inn en ny post og vi vill hjelpe deg så godt vi kan. Ivan Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ah. takker til dere begge Launch å pfviv Men når jeg ser på min.. på laninstillinger så er det ingenting der.. skal jeg trykke på setup eller add på på connections ? for til meg så er det ingenting som sagt på lan-instillinger... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hva slags bredbåndsleverandør er det snakk om? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hva slags bredbåndsleverandør er det snakk om? han har ikke brdbånd, men brevbånd Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hva slags bredbåndsleverandør er det snakk om? han har ikke brdbånd, men brevbånd Og hva er så brdbånd? :-) Endret 18. september 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Sry da. at jeg skriver litt feil her å der.. Men til deg som spurte .. det er Tele2.. sa han Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 vel...det er idioter og det er de som beviser det..istedet for å svare på spørsmålet Ok...så du er ny, ikke noe galt idet...alle må starte ett sted...men noen glemmer det. Men du er på rett vei... start/innstillinger/kontrollpanel/nettverkstilkoblinger... Også følger du anvisningene der, sammen med det han fikk tilsendt fra ISP... skulle være rimelig rett fram deretter.. og ikke vær redd for å spørre igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå