Nikern Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nå mener jeg at jeg har prøvd alt jeg kan. 3 forskjellige fix'er (symantec, mcfee og microsoft sine fixer) Ingen av de hjelper, hver gang jeg slår av en av de host filene kommer den RPC feilen som slår av pc'en etter 60 sekunder. Jeg har søkt etter det i sikkerhetsmodus. men ingenting. Nå har ikke jeg peiling på hva jeg skal gjøre for å få fjernet dette viruset. NOEN som har peiling? Som kan gi meg en forklaring på hvordan jeg skal klare bli kvitt dette viruset? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 du vet at det er sasser da, og ikke blaster, eller det tredje nye som slår av PC'n (mener å ha lest om et til i det siste nå) Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 hum, så du mener jeg bør søke etter msblaster også? skal gjøre det, tilbake om 5 min. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Blaster worm er ikke funnet på din pc.. men slår jeg av en av host filene så kommer 60 sek nedtellinga igjen... Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Prøv dette: Kontrollpanel --> adm. verktøy --> Tjenester --> høyreklikk på RPC (ikke RPC locator) og sett alle til "start tjenesten på nytt". Da slipper du kanskje reboot hele tiden. Virket for meg. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 hvis du slår av en av host filene? jeg skjønner ikke helt. sasser starter vel bootingen av seg selv? dessuten mener jeg å huske at alle sasserne og blasterne var 30 sekunders. tar jeg feil? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er det Sasser, les denne. Er det Blaster, les denne. Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 for å få litt mere tid på deg til å finne det du trenger kan du stille klokka tilbake så mange timer du ønsker når viruset kommer opp på skjermen Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ...eller bare skrive shutdown -a i cmd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå