Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg mener bare at man ikke trenger alkohol for å ha det gøy og sosialt.Noen trenger tilførsel av alkohol for å bli sosiale, andre trenger det ikke.. (jada det var satt litt på spissen) At man må drikke for å ha det gøy er vel en myte på linje med at røykere er sosiale. Jeg har i hvert fall hatt en del opplevelser som jeg vanskelig kan se for meg når det ikke er alkohol eller sterkere stoffer med i bildet. Flere måter å ha det gøy på vet du. Jeg skrev sosialt, ikke gøy... Syntes det bare blir litt rart å kalle folk som drikker sosiale, fordi de bruker alkohol for å bli sosiale, og ikke er sosiale uten alkohol. (Hvis noen skjønte det) For å ikke skape noe krangel så må jeg poengtere at jeg ikke har noe mot folk som drikker, men folk som mener at folk som ikke drikker er usosiale... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 valget mellom sitte hjemme på pcen eller film kveld med 2kompiser (ganske kjedelig) eller bli med mange til en fest.. tar helst festen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 film kveld med 2kompiser (ganske kjedelig) Er det kjedelig å være med vennene dine? Det sier kanskje noe? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) film kveld med 2kompiser (ganske kjedelig) eller bli med mange til en fest.. tar helst festen hehe, da tror jeg nok det er du og vennene dine som er unormale. hadde en film og pizza kveld med 3 kammerater her for en uke siden. leide to filmer og spiste pizza, jævlig morro, det skal gjentas. Endret 23. september 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Syntes det bare blir litt rart å kalle folk som drikker sosiale, fordi de bruker alkohol for å bli sosiale, og ikke er sosiale uten alkohol. De tar da i det minste ansvar og reparerer på sitt sosiale handikapp da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 film kveld med 2kompiser (ganske kjedelig) eller bli med mange til en fest..tar helst festen hehe, da tror jeg nok det er du og vennene dine som er unormale. hadde en film og pizza kveld med 3 kammerater her for en uke siden. leide to filmer og spiste pizza, jævlig morro, det skal gjentas. hver sin smak... filmkveld med gutta er etterhvert blitt ekstremt kjedelig... liker bedre og dra på fest der det er hokjønn tilstede... kall meg gjerne unormal Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 er sterkt enig med Hyrlen!!! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Hvorfor drikke for og bli dritings? Mye bedre og slappe av men 4-5 venner med noen pils, og nyte det. Det er så patetisk og se folk som drikker bare for og være dritings Endret 23. september 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hehe, jeg slapper av med noen pils ofte. Problemet er jo at de jeg slapper av med drikker for å bli dritings Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvorfor drikke for og bli dritings? Mye bedre og slappe av men 4-5 venner med noen pils, og nyte det. Det er så patetisk og se folk som drikker bare for og være dritings Det er ikke alltid ting går som planlagt "tja, en shot til kan ikke skade", "hvorfor ikke?" Been there, done that Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er så patetisk og se folk som drikker bare for og være dritings Langt kjipere er det å være med dem. Men ved å drikke tilstrekkelige mengder alkohol er det utrolig hva slags fok man holder ut med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hver sin smak... filmkveld med gutta er etterhvert blitt ekstremt kjedelig... liker bedre og dra på fest der det er hokjønn tilstede... kall meg gjerne unormal Yes, og det er akkurat derfor det er dumt a bli dritings... Kvinnfolk lar seg ikke imponere av det... Med mindre de er langt mer dritings enn deg da... Men da er kanskje ikke det en jente du vil ha noe med a gjore... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jenter blir ikke imponert av dritings gutter og gutter blir ikke imponert av dritings jenter. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 så var det forskjellen mellom fjortissfyll og drekking jeg etterlyste.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 så var det forskjellen mellom fjortissfyll og drekking jeg etterlyste.. fjortissfyll: drikking uten vett på alkoholens virkning... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Alt til sin tid mener jeg. Ikke noe galt i å drikke iblandt, hyppigheten varierer ved alder, sivilstatus, vennegjeng osv. Noen ganger er en filmkveld mye kjekkere enn "ei fydla", og andre ganger motsatt. At en MÅ drikke for å ha det gøy å være sosial synes jeg blir feil, da begynner man i mine øyne å få et problem (dog, i noen deler av livet er en slik periode normalt). Konklusjon, sett fra mitt perspektiv (som nok ikke er det eneste): Ta vare på vennene, og prøv å vær litt kreative. Å feste hele tiden gjør ikke en fest til noe spesielt, og det skal det vel være? Det skal være en anledning! Men uansett hva dere finner på: HA DET GØY! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 skal ut i dag, fjortisfyll sikkert.. får se, forigje gang ente jeg opp å ødelegge en tshorte jeg nettopp kjøpte til 400kr spenn.. trist:( Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 skal ut i dag, fjortisfyll sikkert..får se, forigje gang ente jeg opp å ødelegge en tshorte jeg nettopp kjøpte til 400kr spenn.. trist:( enjoy... Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har for tiden kyssesyka, blir nok ikke noe drikking på de neste 2/3 ukene. Ikke så veldig trist, egentlig. Verste er å ikke kunne dra på fest med feber etc. Men når ting skal være sagt, å være den eneste edruelige personen på en fest med XX antall personer er sjeldent særlig morro, men det går ann en gang i blandt. Bor forresten på ei øy langt utti huttiheita, de fleste drikker ca 3helger i måneden. Pga mangel på alternative sosiale happenings? Usikker, men kanskje. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 greit å gå på fest hver helg, men trenger jo ikke å drekke hver gang heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå