ATi-Radeon Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Noen har ikke kontroll Lenke til kommentar
friction Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ja, det er surt når det blir FOR artig... Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg drikker kanskje en helg i månen.. Gidder ikke mer.. Drikker sikkert mindre enn det å, men da snakker jeg dritings.. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Drikker hver helg, men ikke til jeg ikke klarer å gå lenger lissom.... Skjer alltid noe her på vestkanten i Oslo om helgen vettu Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg liker ikek samken av alkohol jeg, men cider kan av og til være godt..(mammas 16 årige usosiale gutt) Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det blir for dumt å drikke bare for å drikke. Da er man fjortiss Men, drikke for å ha det gøy og sosialt, det er jo bare vanlig.. Ingenting smaker så godt som en iskald pils eller tolv! Lenke til kommentar
friction Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Så lenge man drikker med måte - sånn at man har styr på seg selv, er det greit. Man må ha styr på hva man gjør når man drikker. Drikking er best når man har det gøy og er sosial. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er ikke mye vits å drikke for å drikke for å si det sånn.. Jeg drikker for å ha det gøy å være sosial Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Det er forskjell å drikke seg drita, bare for å drikke seg drita. Hvis det tilfeldigvis er fest hver helg hvor du koser deg med alkohol, og godt selskap vil jeg si det ikke gjør noe... Edit: ser nå at axentrix skreiv noe av det samme Endret 20. september 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Endret 13. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 vaniljevodka ???? WTF det hørtes kvalmt ut Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Pleier å ha meg en svært fuktig bytur i måneden, kanskje flere alt etter som hva bankkontoen sier ja til. Og til du som sa at du hadde null respekt for de som drikker seg skikkelig god i gassen, det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Skal jeg gå rundt og si at jeg har null respekt for de som ikke drikker? For de som er muslimer, kristne, svarte, hvite osv? Man kan ikke si at man har null respekt for noen som velger å gå en annen sti enn seg selv, det blir bare teit Endret 20. september 2004 av monzilla Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Og til du som sa at du hadde null respekt for de som drikker seg skikkelig god i gassen, det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Skal jeg gå rundt og si at jeg har null respekt for de som ikke drikker? For de som er muslimer, kristne, svarte, hvite osv? Man kan ikke si at man har null respekt for noen som velger å gå en annen sti enn seg selv, det blir bare teit Enig Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jeg liker ikke folk som zyklon altså skjønner du? Lenke til kommentar
friction Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Zyklon har jo faktisk rett. Når folk blir brukbart fulle gjør de nestan bare faen, det er jo sant! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Fest og drikking hver helg er tåpelig og barnslig. Men når man er ung er det lov å være tåpelig og barnslig. De fleste vokser, blir mer modne, og kutter ned. Hvis man fortsatt drikker hver helg når man har passert tredve, da er det på tide å tenke seg grundig om. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Zyklon har jo faktisk rett. Når folk blir brukbart fulle gjør de nestan bare faen, det er jo sant! jeg gjør ikke faenskap, blir bare lurt jeg Lenke til kommentar
friction Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Zyklon har jo faktisk rett. Når folk blir brukbart fulle gjør de nestan bare faen, det er jo sant! jeg gjør ikke faenskap, blir bare lurt jeg Det gjelder seff ikke alle da... Lenke til kommentar
T.L Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Drikker i snitt kanskje annen hver uke, varierer veldig ettersom hva som skjer osv. Jeg tror egentlig ikke jeg tar skade av det på noen som helst måte. Men folk som hele uka kun handler om å drikke i helgen for, de er tragiske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå