Gordon Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hvordan kan jeg utnytte de fulle 200GB i mine 200GB disker? Partition Magic nekter å lage større partisjoner enn 131GB, dette må da være feil. Greit at noen prosent går med i formateringen, men 70GB ?? Noen som vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hvordan kan jeg utnytte de fulle 200GB i mine 200GB disker? Partition Magic nekter å lage større partisjoner enn 131GB, dette må da være feil. Greit at noen prosent går med i formateringen, men 70GB ?? Noen som vet hva som må gjøres? du mangler en partisjon Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Är dom formatterade redan, eller är dom helt nya? Vilket filsystem provar du att formattera dom i? Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Windows klarer ikke mer enn 131 GB HDD uten SP1 installert... installer SP1 sa far du resten Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nok en gang: Les sticky trådene øverst på sidene...det er en grunn til at de er der. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hvor vanskelig er det for folk å BRUKE SØKE FUNKSJONEN ! ? Endret 18. september 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Ikke det at jeg skal rakke ned på noen, men temaet er jo blitt tatt opp hundrevis av ganger, har alle teflonhjerner, eller er det ingen som leser postene her inne? Hadde jeg fått en tier for hver gang noen spør om hvor de siste GB har tatt veien,hadde jeg vært rik. Endret 18. september 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hadde jeg fått en tier for hver gang noen spør om hvor de siste gb har tatt veien,hadde jeg vært rik. [prikke modus] GigaByte (GB) ikke gigabit (gb) [/prikke modus] Endret 18. september 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 [prikke modus] GigaByte (GB) ikke gigabit (gb) [/prikke modus] Gigabit = Gb. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det er ganske utrolig at denne tråden ble startet bare drøyt 3 1/2 time etter at tilsvarende spørsmål ble stilt og besvart her. Da jeg selv bestilte stor harddisk i våres, brukte jeg litt av tiden mens jeg ventet på disken til å lese om Manglende harddiskplass så jeg skulle være forberedt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Da jeg selv bestilte stor harddisk i våres, brukte jeg litt av tiden mens jeg ventet på disken til å lese om Manglende harddiskplass så jeg skulle være forberedt. ... og derfor stenges tråden. Til nye brukere: søk -> les -> lag ny post hvis du ikke finner informasjonen du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg