Gå til innhold

Bestilt Skjermkort! (var det et godt kjøp?)

PcT

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-nQdjz0

Kanskje du har endre instillingene på 3Dmark? som full AA/AF osv.

Trykk på change - default under setting og ta en test på nytt.

Hvis det er MSI 6800 så trenger du ikke rivatuner, siden DOT virker veldig bra. Den er på egenskaper en plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0
Den står på "none" og det er default. Scoren blir den samme :no:

Hvilken Dot skal jeg velge, private??

Det er vel bare å flytte indikatorene litt mere til høyere, ta noen tester å se på resultatet. Hvis du ser artifacts, klokk litt tilbake.

begynn med f.eks core først, og mem til slutt.

Trur ikke du trenger å aktivere D.O.T da

Lenke til kommentar
Det er vel bare å flytte indikatorene litt mere til høyere, ta noen tester å se på resultatet. Hvis du ser artifacts, klokk litt tilbake.

begynn med f.eks core først, og mem til slutt.

Trur ikke du trenger å aktivere D.O.T da

jeg flytter indikatorene til feks 350/800 også restarter jeg, men da går indikatorene tilbake til slik som vist på bildet. uansett hav jeg gjør så går de indikatorene tilbake. Og i 3d mark blir scoren bedre enn 2056 uannsett hva jeg gjør.

Hvis jeg bruker navida sitt klokkeprogram så vil den ikke høyere enn 380/814.

Jeg tror jeg reinstalere driverne, og bruker Driver Cleaner

post-23-1096299767_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som er galt??

Sikkert en form for driverkomplikasjoner. Har du installert nyeste AGP drivere, samt drivere til chipset og hovedkort?

chipset hvor finner jeg det?

hvorfor klarer jeg ikke å klokke like bra som dere andre??

Endret av Thomaszz
Lenke til kommentar
Jaja.. her er det i allefall noe alvorlig galt. Kan det være for svak PSU? Hvilket chipset hadde du forresten?

Ja, det lurer jeg og på. Jeg spurte jo om dette tidligere. Men dette kan være grunnen til at jeg ikke kan klokke like mye som dere andre kan sant?

Så da blir det vell en ny PSU, kan jeg kjøpe vilken som helst da? at de passer til mitt hovedkort kabinett osv

Lenke til kommentar
Jaja.. her er det i allefall noe alvorlig galt. Kan det være for svak PSU? Hvilket chipset hadde du forresten?

Ja, det lurer jeg og på. Jeg spurte jo om dette tidligere. Men dette kan være grunnen til at jeg ikke kan klokke like mye som dere andre kan sant?

Så da blir det vell en ny PSU, kan jeg kjøpe vilken som helst da? at de passer til mitt hovedkort kabinett osv

Her finner du mange gode tråder med bl.a anbefalinger av PSU'er. http://forum.hardware.no/index.php?showforum=112

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei igjen.. vet at dette er litt gammelt men.. skjermkortet kjører som bare det! :D og ble ganske *happy* når jeg ser at kortet har gått opp 200 spenn at par uker etter jeg kjøpte det! Går det ann å bli mer lykkelig over et kjøp?

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...