Gå til innhold

Bestilt Skjermkort! (var det et godt kjøp?)

PcT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig er det et bra kort i forhold til ytelse men 128 MB minne kan nok bli i minste laget ved høyere oppløsninger og de nyeste spillene nå, Doom III o.s.v.

Er ikke uenig i at ett X800 Pro/XT eller ett 6800GT/Ultra med 256MB minne ville vært bedre, men i forhold til pris er dette ett meget bra kort.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det et bra kort i forhold til ytelse men 128 MB minne kan nok bli i minste laget ved høyere oppløsninger og de nyeste spillene nå, Doom III o.s.v.

Er ikke uenig i at ett X800 Pro/XT eller ett 6800GT/Ultra med 256MB minne ville vært bedre, men i forhold til pris er dette ett meget bra kort.

Ja det er et bra kort, men kommer dog til å slite litt i nyere spill ved høyere oppløsninger enn 1024x768.

Lenke til kommentar
Skulle tro at den skulle greie 1200x1000 siden dette kortet etter litt klokking får 10 000 i score i 3Dmark... og det eier jo 9800pro som en venn av meg spiller doom3 i 1200x1000!! men jeg får se da vet du!

Den vil klare 1280x1024 men ikke med høye detaljer da dette spiser minnet til skjermkortet.

Lenke til kommentar
Godt kjøp hmmz. skal være sikker på at du ikke får bedre kjøp ;)

Til meg sa de at asus gt med 128mb ram, til nesten samme pris(200 prfoskjell eller no)var et bedre valg pga 16 pipes, men når du sier at msi kortet er det bste man får tl den prisen, kansje jeg heller skal køpe det?

Ble veldig usikker nå, klokker det så bra at det blir bedre enn mer pipes?

Lenke til kommentar
jeg selv var så dum at jeg kjøpte x800 xt, kunne jo kjøpt x800 pro og flashet det til xt, har tross alt vannkjøling.

hvor dum kan et meneske bli  :cry:

Se det fra den lyse siden: Da kan du klokke det til over xt hastigheter istedet :)

ja det er jo en fordel........

men skulle nok ha valgt pro :cry:

Lenke til kommentar

Ja det er et bra kort, men kommer dog til å slite litt i nyere spill ved høyere oppløsninger enn 1024x768.

selvølgelig vil kortet kunne kjøre høyre oppløsing enn 1024x768,man trenger ikke 256mB ram får og spille i 1200x1600.men med bruk av AA/AF på i 1200x1600 får det slite litt,iallefall i dx 9 spill.

men zero hour i 1200x1600 og AA/AF skulle gå fin,eller ut 2004.kortet har kansje litt begrensinger i doom 3/far cry over 1280x1024,men synes kortet har mye ytelse får pengene.

det som først og frems bremser kortet litt er nok båndbredden som er på 22.4,mot 6800 GT som har 32.

tror bare det er helt i extreme tilfeller av man klarer og utnytte mere enn 128BM ram.doom 3 hakker litt til meg med 256Bm ram på kortet,men det gjørde det også da jeg hadde bare 128 mB ram,men er nok fordi jeg bare har 512 brikke på hk...

test av kortet:

http://www.vr-zone.com/?i=1208&s=5

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...