Passasjer Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Da jeg satt og rota litt med en gammel Logitech ballmus, vaska litt osv, fant jeg plutselig ut hvordan man kan gjøre en scrollemus til en trinnløs scrollemus! 1) Skru av "toppen" på musa 2) Ta av fjæren som sitter og "trinner" hjulet 3) skru på igjen, og scroll som en gal! Anbefales kun å gjøre på mus du ikke skal bruke noe særlig, da det er en viss risiko og åpne musen. Gjøres på eget ansvar. Men gøy er det ihvertfall! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 det er ikke sikkert det er sånn fjær eller hva det nå er på alle muser, så du burde kanskje skrive hvilken mus du har prøvd på?. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 JA å er det risky får å ødelegge musa eller? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hehe kult, men jeg synes det er deilig å trinne den opp og ned på et trinn Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Musen min er en slik en. Jeg bruker ikke denne aktivt, den står og samler støv. Hvis du har en mus du bruker, så ikke gjør dette. Om du derimot har en som samler støv, kan dette være gøy. Musen min er like god som ny, det skader ikke å åpne den. Denne har bare 1 skrue under man skal skru ut, men noen har skruer under "føttene". Hvis du tar føttene av, kan det hende de ikke sitter så godt etterpå. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 heh... Har en Mx700, og har gjort den trinnløs for et år siden... For Mx700 (evt MX900, MX500, MX510) Så fjerner du bare den "L" fjæra som lener mot scrollen... Etter min mening er det ikke stor risiko. Men ta godt vare på fjæra, prøv musa en mnd uten den, hvis du finner ut at det ikke er noe for deg, så kan du sette den tilbake, så lenge du husker hvordan den satt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Bra tips fra King mephisto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå