The_Darkness Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Do you own any pets? (If you have more than one kind of pet, you're a freak. Also, just choose the one you like best) :!: 94.61% Straight.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) We think you are Gay and we are 99.49% confident with our answer I have it on a relatively good authority that someday the gays will inherit the earth. This makes me think I should be nicer to them. Dette var jo litt feil da!! Hadde det stått straight i stedet hadde jeg blitt fornøyd. Er ikke mye interessert i mannetappen gitt! Brukte laaaaang tid på å finne ut om jeg skulle poste dette resultatet eller om jeg skulle ta det med meg stille og rolig i grava.... Men en åpen sjel som jeg er fant jeg ut at det burde deles med forumfolket. Det er jo en genuin sjanse til å titte raskt inn i min ellers lukkede sjel. Edit: Leif stakk innom (en skikkelig fæl leif også. rart ingen la merke til han) Endret 15. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Å nei å nei, en test som har vist seg å ha rett hver eneste gang sa at du var homofil. Sørgelige greier. Hva er uansett galt i å være homofil? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) overhodet ingenting!! Misforstå meg rett. Men det var den prosenten som overraska meg. Synes den tok litt hardt i Har forresten flere kompiser som er enten homofile eller bifile. Kjempebra typer! Så ikke ymt frempå om meninger og holdninger jeg ikke har. Endret 15. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 De er 73.70% sikker på at jeg er straight. De hadde rett og greier! Godt at jeg selv er 100% sikker på at jeg er straight. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 3,72 % confident you're gay. oje! traff virkelig spikeren der. ghez Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) We think you are Straight and we are 98.58% confident with our answer Endret 15. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
HanDerre Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 We think you are Bisexual and we are 78.49% confident with our answer Prepare to master your genitals You look to cheat nature by lighting the candle at both ends. You like it coming and going. You swing both ways. And lots of other euphamisms, too. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 We think you are Straight and we are 99.40% confident with our answer Ok.. stemmer jo forsåvidt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vil bare komme med en rettelse på alt jeg har skrevet før. Jeg puler alt så lenge det har to bein, veier 35 kilo eller mer og beveger seg. Beveger det seg ikke, så puler jeg det til det beveger seg. Ungt, gammelt, gutt eller jente, full eller edru, jeg er mann for rakkern! Så lenge jeg får noe å putte pikken i er jeg fornøyd. Følgende sitater av meg deles med glede: -Bare 12 år gammel sa du? Det går vel bra det vesla, jeg er ikke overtroisk jeg! -Du har en sønn på min alder? Så flott da! Stikk og hent han du, så kan han være med han også! -Ligger det noen i senga mi allerede? Drit i det. Jeg har dopa dem ned så de merker ikke at vi ligger på dem. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) We think you are Straight and we are 99.71% confident with our answer Er jeg mest hetero til nå eller? Endret 15. oktober 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Spørsmålet er vel om det er noe å være stolt over Lenke til kommentar
guezz Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Spørsmålet er vel om det er noe å være stolt over Du mener at det betyr det samme som en bleik halvfeit sjuskete middelaldrende mannsjåvenist som jobber som en trailersjåfør? Edit: Glemte ordet sjuskete... Endret 15. oktober 2004 av guezz Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Mohahaha, We think you are Straight and we are 89,66% confident with our answer Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 We think you are Straight and we are 97.89% confident with our answer. Det stemmer jo. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 We think you are Straight and we are 88.63% confident with our answer Damn straight Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Spørsmålet er vel om det er noe å være stolt over Du mener at det betyr det samme som en bleik halvfeit sjuskete middelaldrende mannsjåvenist som jobber som en trailersjåfør? Nja, tenkte mer i retning av at de fleste har godt av å ha en aldri så liten feminin side Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 99.61% straight. HA..jeg som alltid blir beskyldt for å være tvilsom bare fordi jeg er mannlig førskolelærer og jobber i barnehage Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 um folk veit at den prosenten bare sier noe om hvor sikre DE er på at du er streit eller homo, ikke så mye om at du er X% homo/streit.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå