guezz Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Ta denne testen for å finne ut om du virkelig er heterofil, bifil eller homofil. Legnings-testen Jeg fikk: Straight: 65% Det stemmer jo siden jeg er heterofil. Edit: Jeg må bare ta med et av spørsmålene! :!: 19. Which of the following is the strongest reason not to go to the movies? The movies suck The other people in the theatre suck The food sucks You can't do any good sucking in the theatre without getting kicked out Edit2: NB! Dette er ikke en seriøs test! Ikke vær så selvhøytidlig å ta svaret alvorlig for det er jo ingen andre som kjenner deg bedre enn nettopp deg selv. Endret 18. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 We think you are Straight and we are 44.66% confident with our answer OK, I know what you're thinking. I guessed you were straight, big deal. It's a safe bet, since the majority of the population is straight. Especially since people like the guy on the right claim to be straight. If he's heterosexual, anyone could be. That's what's so great about America. But hey, I gave it a shot. What do you want me to do, anyhow? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Herre. Hva i FAEN er poenget med å avgjøre dette? Makan til latterlig tråd har jeg aldri sett så lenge jeg har vært på forumet. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Herre. Hva i FAEN er poenget med å avgjøre dette? Makan til latterlig tråd har jeg aldri sett så lenge jeg har vært på forumet. Sa testen at du var homofil. Dette er tross alt søppel-forumet. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 We think you are Straight and we are 92.69% confident with our answer Det ser riktig ut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 WTF???? We think you are Bisexual and we are 96.50% confident with our answer Prepare to master your genitals You look to cheat nature by lighting the candle at both ends. You like it coming and going. You swing both ways. And lots of other euphamisms, too. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg er visst homofil. Det er de 85% sikre på. ... OH NOES!!!1111!!!!!11 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 "How many children would you like?" "-Catholic Quantities" Jeg ble 84,92% sikkert heterofil.. Må ha noe med min realistiske innstilling å gjøre.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 hmmm.. jeg er vistnok homofil, dette er di 98.64% sikkre på. tror ikke dette stemmer HELT Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er jeg lissom bisexuell jeg da eller? Uff... de var 48% sikre da lissom.... -Skikkelig seriøs test Moro var det heller ikke, men faen, ikke noe bedre å gjøre.... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 puhh, det stemte jo: We think you are Straight and we are 99.32% confident with our answer OK, I know what you're thinking. I guessed you were straight, big deal. It's a safe bet, since the majority of the population is straight. Especially since people like the guy on the right claim to be straight. If he's heterosexual, anyone could be. That's what's so great about America. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 W-T-F??? We think you are Bisexual and we are 53.56% confident with our answer Prepare to master your genitals You look to cheat nature by lighting the candle at both ends. You like it coming and going. You swing both ways. And lots of other euphamisms, too. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Afseth er her, lurer på hva han blir Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 mohaa 99,7% sikker på at jeg var hetro l Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 We think you are Straight and we are 91.16% confident with our answer OK, I know what you're thinking. I guessed you were straight, big deal. It's a safe bet, since the majority of the population is straight. Especially since people like the guy on the right claim to be straight. If he's heterosexual, anyone could be. That's what's so great about America. But hey, I gave it a shot. What do you want me to do, anyhow? Stemmer bra det Lenke til kommentar
T.L Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 De er 55% sikre på at jeg er gay Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 fikk 94.56% på at jeg ikke er homo . Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 We think you are Bisexual lol.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå