angry_norwegian Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Som dere selv har sagt, er det stadig mer utbredt å bruke eksterne hd'er også på hjemmemarkedet. Etter hva jeg har sett av brukererfaringer i produktguiden, er det varierende kvalitet på de forskjellige produktene. Det hadde vært fint med en stor, sammenlignende test på de ulike alternativene. Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Så sant, så sant.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jupp.. vurderer å gå til anskaffelse av en disk, mest til bruk til den bærbare, men også den stasjonære Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Er det noen med innflytelse som har lest dette? Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Aner ikke jeg, men det er jo verdt å prøve [email protected] da Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Aner ikke jeg, men det er jo verdt å prøve [email protected] da Godt tips! Mail er sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå