BrokenTomato Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 (endret) Hei! Jeg har tenkt og kjøpe meg PC etter konfirmasjonen. Jeg skal bestille gjennom komplett sin "PC-Bygger" og har allerede funnet meg en Pc jeg skal kjøpe.. Spørsmålet er at MÅ jeg kjøpe med OS? Jeg har allerede et OS hjemme.. Men det står jo på komplett sin greie: "Varen er for å selge PC uten OS på web PS: Dette er ikke en PC eller en fysisk vare !!!!!! " Hva betyr dette? Betyr det at jeg må bestille med et OS fra de?!?!? Takker for alle seriøse svar. Endret 27. mars 2011 av BrokenTomato Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Nei du trenger ikke kjøpe os av komplett. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Husker ikke helt, men tror ikke de tester pc'en for deg hvis du ikke kjøper OS. Sikkert noe med garantien også. Kjøp delene og bygg selv :smile: Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Du MÅ ikke KJØPE et OS :smile: Hørt om Linux? :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Ikke for å oppmuntre warez, men hørt om Kazaa? Lenke til kommentar
dragon Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 "Varen er for å selge PC uten OS på web PS: Dette er ikke en PC eller en fysisk vare !!!!!! " Dette betyr at pc selges uten OS, og for de som ikke vet hva et OS er så skriver de "dette er ikke en PC eller en fysisk vare" Lenke til kommentar
dessident Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Den pc-bygger saken er bare no drit assa .. Mongis varer tu key =D Kjøp det MSI kortet som kommer på komplett.no med sis645(dx) chipsett (usb 2.0 / LAN), og en p4 1.6 / 1.8 ghz NW cpu så er du godt på gang .. Min mening i alle fall. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 (endret) OK! Takk for alle svar. Så siden jeg allerede har et OS så trenger jeg ikke bestille med?!? Jeg trodde det var litt mer profesjonelt det de skrev.. men uansett takk!! Endret 27. mars 2011 av BrokenTomato Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 (endret) Hei igjen, leste hele greia om igjen.. Ja jeg skal bygge selv... Men til han som sa noe om Linux. Hvis jeg laster ned Linux på denne pc'n og den nye kommer med ingen OS, hvordan får jeg da Linux inn på den? Og en ting til, hvordan er Linux? er det like bra som windows? -Kan godt tenke meg positive og negative sider med Linux!! Takk Endret 27. mars 2011 av BrokenTomato Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 (endret) Dessitent: Nå har det seg slik at jeg ikke har all verdens peiling på hvilke hovedkort som passer til hvilke CPu'r o slikt. Dessuten er det så greit med PC-Bygger for da er alt jeg trenger med, ingen sjangs for at jeg har glemt no! Dessuten har jeg nok ikke penger nok til og kjøpe meg en P4.. Hadde tenkt meg XP1800+ Holder i massevis for meg.. Satser mer på RAM (DDR) og 3DKort Geforce 4 MX! (Foreløpig, til jeg får mer penger skal jeg kjøpe nytt) Endret 27. mars 2011 av BrokenTomato Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Å kjøpe geforce 4 mx er domt. Kjøp heller geforce 4 ti4200 til en tundt 2000 kr. Da får du masse meir for pengane Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 istedet for gf4mx bør du heller kjøpe radeon 7500 elns. evt gf3ti2000.. det er både bedre og mer fremtidsrettet enn gf4mx serien. jeg for min del venter på ati stinger hilsen kar med radeon 64 mb vivo Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 20:22, jgrondal skrev:Men til han som sa noe om Linux. Hvis jeg laster ned Linux på denne pc'n og den nye kommer med ingen OS, hvordan får jeg da Linux inn på den? Hvis du har cd-brenner, er det bare å brenne en ISO-image av Linux. Denne er bootable og kan installeres på alle PC-er enten de har noe OS inne fra før eller ikke. Quote: Og en ting til, hvordan er Linux? er det like bra som windows? Mye bedre :smile: Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 (endret) ala dette?: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl? Endret 27. mars 2011 av BrokenTomato Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 ja det er helt sikkert er bra kort. Slår ati 8500, geforce 3 serien og du får mye ytelse for penga. Du kan jo sejkke om kortet har mulighet for 2 skjermer. Så kan du koble på en ekstra skjerm om du har en gammel 15 eller 17" liggende. Veldig fint med 2 skjermer :smile: Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Du lurte på om du skulle ha Linux som operativsystem. Etter hva jeg ser virker det ikke som om du kan mye om PC. Og du skal sikkert bruke maskinen din til spilling. Så å gå for Linux er ingen smart løsning. Du burde heller gå for windows da dette er myeenklere å bruke og fordi alle produkter som selges i butikker fungerer under windows. Ett OS er ett operativ system. Jeg ønsker ingen fjortiser som kommer her og sier att Linux erbest og at alle kan bruke det. det stemmer ikke. Hold deg til windows så erdu sikker Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Du har jo også alternativet Macintosh G4, litt dyrere, men man betaler gjerne litt ekstra for geniale løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå