huber Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Skulle laste ned sp2 norsk men på microsoft sine sider stod det at versjonen var for IT-personell og utviklere og at den snart ble tilgjengelig på win update. Er det noen fare med å installere denne på hjemme pc`en min? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Neida, det er bare unødvendig mye dersom du har installert noe annet før. Har den engelske versjonen selv her. Lenke til kommentar
huber Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Da prøver jeg. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Legger inn en link så andre finner den. Her Lenke til kommentar
So|o Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kommer på windows update om 2 dager.. like greit å vente Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ne, den versonen som er ute nå er veldig digg for folk som formatere ofte eller har mange pcer med xp på Lenke til kommentar
huber Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Er det sånn å forstå at tidligere windows oppdateringer ligger inne på denne. Da er jo det flott for da slipper man å laste ned alle oppdateringene etter hver formatering. Har jeg forstått riktig? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er det sånn å forstå at tidligere windows oppdateringer ligger inne på denne. Da er jo det flott for da slipper man å laste ned alle oppdateringene etter hver formatering. Har jeg forstått riktig? Stemmer.. tidligere oppdateringer er inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå