Shikaru Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 oppimot 2 minutter her. er det bare jeg som holder pusten i tunneller her? hehe jeg gjør også det. det er tidsfordiv ^^ men har ikke kjørt i så mange tuneller i det sisste :\ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 oppimot 2 minutter her. er det bare jeg som holder pusten i tunneller her? Ikke så bra hvis du kjører selv Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 BTW jeg prøvde nå og klarte 1 minutt og 30 sekunder ^^ klarte bare 1.10 sist gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Like over 2 minutter. Lurer på hva som egentlig avgjør hvor lenge man klarer å holde pusten. Vilje? Lungekapasitet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Lurer på hva som egentlig avgjør hvor lenge man klarer å holde pusten. Vilje? Lungekapasitet? Vil tro at det er en blanding.. Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 vilje, lungekapasitet, kroppsmasse , om du er trøtt eller ikke osv Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg og holder pusten i tunneler, lærte det i en tegnefilm en gang... looney tunes? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Like over 2 minutter. Lurer på hva som egentlig avgjør hvor lenge man klarer å holde pusten. Vilje? Lungekapasitet? Pusteteknikk!!!11entotre Om du puster med magen kan du trekke inn MYE luft. Det må selvfølgelig kombineres med de andre som ble nevnt, men ikke å nevne dette er helt feil. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg prøvde en del for en måned siden. Klarte vel litt over ett minutt og tjue sekunder den gang. Nå klarte jeg bare ett minutt og to. Men så består kroppen min av mer muskler enn avsatt rom til unødvendige mengder ogskygen. er det bare jeg som holder pusten i tunneller her? I vår familie holder alle pusten i tunneler. Ja, føreren også faktisk. Det gir en noe å gjøre på lange bilturer. Norge er så kult at man til alternativ kan holde pusten mellom tunnelene. Danmark er et kjipt land dog. Der funker egentlig ingen av delene særlig bra uten teip. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Har vel gjort det så lenge jeg kan huske egentlig. Blir alltid så glad når jeg ser lyset i andre enden av tunnelen Hvis det ikke er en traktor foran meg da Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg og holder pusten i tunneler, lærte det i en tegnefilm en gang... looney tunes? Looney Tunes med "Min elleville ferie." Det må være verdens beste tegnefilm Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Neeeeww reeecoooorrddd: 01:25 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Min rekord e 1:10 sek... da e ikkje so mykje men jaja Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg og holder pusten i tunneler, lærte det i en tegnefilm en gang... looney tunes? Looney Tunes med "Min elleville ferie." Det må være verdens beste tegnefilm enig i den du! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 2min 35sec. Hjelper seff at jeg spilte kornett(tenk trompet) i en 5 års tid, samt bruker en del tid om sommeren på fridykking. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 klarte i 1.10 minutt i bilen! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 1:30. Kan klare 2 om jeg konsenterer meg skikkerlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå