kunchun Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hei. Jeg og noen venner har starta en klan ved navn "niTRo" . Vi er 4 medlemmer og suger innad web hosting/design. Så vi trenger en som ikke sug i cs men trenger heller ikke å være god, og kan litt om web hosting/design. Svar her Endret 21. september 2004 av SkranXz Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 *host* *hark* freewebs *host* *hark* Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 *host* *hark* freewebs *host* *hark* Ja, for freewebs er jo virkelig flinke til webdesign? Lenke til kommentar
N* Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 kansje jeg kan bli med. er dere gode? Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Nja.. Gler!oX og Denilstrom er gode.. Jeg og LemZarD er mer normale Hadde vært veldig fint om du kunne blitt med og laga hjemmeside til oss.. Ta kontakt: [email protected] Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) ops.. la til to så jeg tok vekk det som sto her Endret 26. september 2004 av SkranXz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå