Holmgr3N Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hei. Hvilken produsent er best?? Jeg tror at ASUS er det beste. Hva mener dere? Si din mening! :smile: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hei Stian :wink:! Seffe mener du det samme som meg Asus A7V 333 er best! _________________ Mvh. Simen Bakke ________________________ PII 400Mhz, 256 PC100/133 RAM, ATi Rage 4MB, Creative 3Dblaster Voodoo2 3DFX 12MB PCI, 8GB Maxtor, 17" IBM SoundBlaster VibrA 16, Logitech Pilot Mouse Optisk, Telenor ADSL 704/128k, Windows XP Pro [ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-05-10 19:31 ] Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Herregud, dette var en bra diskusjon! Gode argumenter folkens! LOL! Lenke til kommentar
Glimmer Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Liker Epox og abit hovedkort godt. Epox har god kvalitet og lave priser. Alle vet jo om 8kha+, og det nye hk. et med via kt333 er oxo svært bra. Abit har god ytelse, god kvalitet, men er dyrere. har jo kort som TH-7| og ||, og BD-7. Men det er jo min mening!:-) MVH Glimmer Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 hehe epox er jo best billig og bra.. stabilt (ihvertfall 8kha+) og sykt overklokkbart !! :razz: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 er ikke sikker på hva som er best- kommer jo an på den individuelle bruker. jeg har bestillt et epox EP-8K3A+ fordi jeg fikk det for 1400 hos pcpro.no det er det eneste kortet som kan gi over 2v på prosessoren. men hvis penger ikke hadde betydd noe hadde jeg kjøpt vinneren av denne testen. http://www4.tomshardware.com/mainboard/02q...0509/index.html Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 SOYO!!! de nye korta dems har alt mulig (ikke vga..)til en lav pris..... har ett kort fra dem og det er helt konge! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 21:19, Pettern800 skrev:SOYO!!! de nye korta dems har alt mulig (ikke vga..)til en lav pris..... har ett kort fra dem og det er helt konge! se her! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Min erfaring er at de HK'ene med minst dilldall på oppfører seg best. Ta Asus A7V333 med RAID og full pakke, alt for mye dilldall. Jeg liker Abit, de har en god RAID kontroller (som går an å bruke uten å kjøre RAID). Asus og Abit liker jeg best, har best erfaring med dem. Epox ser jeg på som billigmerke, kan jo hende de har kommet seg. Soyo har fått mye skryt, har ikke prøvd dem. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hvis du har lest testen på Tomshardware ser du at Epox ikke er noe billigmerke! Den er helt i toppen sammen med Gigabyte! Selv om det er kort som ikke er så vanlige her i Norge så er det ikke sikkert det er dårlig av den grunn... Epox er f.eks et mye mer vanlig kort i Sverige... Har ikke testa noen av disse kortene personlig men etter det jeg har lest er disse kortene helt i toppen når det gjelder ytelse. Selv vurderer jeg SOYO SY-KT333 som mitt neste hovedkort. Tenker oxo seff på Abit, Asus, Epox og Gigabyte /steinih Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Det er slik at jeg har hatt dårlig erfaring med Epox, ergo blir en skeptisk. Har lagt merke til at dem får god kritikk på sine nyere HK. HOlder meg til Asus og Abit foreløpig. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 har god erfaring med abit (kt7, bh6) og asus (P4S533), har ikke nevneverdig erfaring med andre, så jeg skal ikke si noe om de :smile: Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 19:27, Holmgr3N skrev:Hei.Hvilken produsent er best??Jeg tror at ASUS er det beste.Hva mener dere? Si din mening! :smile: tja vet ikke hva som er best for jeg har alltid brukt ABit kort. Synes disse er gode og jobbe med( overklokking tweaking)og overiktlige Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Har testet RAID-kontrolleren (uten å kjøre diskene i RAID, men de var der hvertfall), og jeg vil si at den kontrolleren som er på Abit sine kort er klart den mest brukervennlige. Faktisk kunne en ikke bruke CD-ROM på MSI sin?! Og den insisterte på å lage et RAID oppsett, selv om den lagde ett raid sett per HD, merkelig måte å gjøre det på. Abit sine kan du bruke som en extra IDE kontroller uten noen teite spørsmål :smile: Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 20:52, Mulch skrev:Har testet RAID-kontrolleren (uten å kjøre diskene i RAID, men de var der hvertfall), og jeg vil si at den kontrolleren som er på Abit sine kort er klart den mest brukervennlige. Faktisk kunne en ikke bruke CD-ROM på MSI sin?! Og den insisterte på å lage et RAID oppsett, selv om den lagde ett raid sett per HD, merkelig måte å gjøre det på. Abit sine kan du bruke som en extra IDE kontroller uten noen teite spørsmål :smile: MSI har en begrenset RAID-kontroller og pga lisensieringsproblemer eller noe sånt, kan de ikke inkludere full RAID (RAID lite) eller ATA100. Asus i alle fall har en fullt funksjonell Promise RAID-brikke. Lenke til kommentar
Truman Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 SOYO SOYO SOYO!! hadde først MSI, det måtte jeg bytte pga dårlig kompatibilitet, så kjøpte jeg Soyo Dragon PLUS, har ikke hatt NOEN problemer! Bra lyd, 10/100 lan, promise RAID +++ hva mere trenger man? Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Har aldri hatt et, personlig, men Soyo har fått vanvittig mye skryt overalt eg har lest. Du betale litt ekstra for kortan demmes men pokker heller, hvis dem e halvparten så kul som testan skal ha det til e dem rå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå