oevold Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 jeg har tengt meg og kjøpe nytt hovedkort 939 med PCI-E som kommer snart. å jeg har et GeForce FX5950 ULTRA 256 AGP skjermkort, så lurte på om jeg må kjøpe nytt grafikkkort da også, eller om jeg kan bruke AGP kortet til jeg kjøper PCI-E skjermkort senere. for har ikke nokk penger til og kjøpe alt sammen nå. for da blir de 4000 kr som mit kort har verdt nå bortkastet. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Må nok kjøpe nytt skjermkort ja Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det finnes hovedkort der ute som skal støtte agp + pci-e, husker ikke helt hvor jeg har sett det, skal prøve å oppdrive en link. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det finnes hovedkort der ute som skal støtte agp + pci-e, husker ikke helt hvor jeg har sett det, skal prøve å oppdrive en link. Du tenker på asrock tenker jeg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Albatron faktisk : http://www.albatron.com.tw/english/it/mb/s....asp?pro_id=137 , dette hk er for intel, skal se om jeg finner noen for amd. Lenke til kommentar
oevold Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 ok. kjipt det. for har tengt til og bruke ca 5000 kr på noen nye komponenter. og hvis jeg skal ha med grafikkkort også så kommer det fort oppi 10 000. så må revurdere litt hvis det ikke går Lenke til kommentar
oevold Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 er det sånn at PCI-E tar over for AGP for godt nå? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hmm.. kan virke som jeg bør vente noen uker før jeg setter sammen en ny AMD pc så jeg får med meg pci-e. Det flommer jo ikke akkurat over av pci-e skjermkort da. Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 nei er jævlig vanskelig å få tak i. Venter forsatt på min X800XT pcie Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er vel ingen umulighet med både agp og pci-e, og siden det er såpass mange som har nyere kort de enda ikke vil kvitte seg med, er jeg sikker på at noen hk-produsenter vil støtte begge format. ASRock har jo tilogmed hk med både s745 og s939, så agp/pci-e burde jo være lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå