smeboe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hadde egentlig satt opp Corsair Value 1024MB(2x512) til PC-en jeg setter sammen, men så fant jeg ut at de ikke hadde den på noen av de webshopene jeg tenkte å bestille fra. Jeg har fra før hørt at Twinmos-minne kan være ustabilt til A64, men at det bare gjelder K8T800-hovedkort. -Er dette riktig??(tenkte på et nforce3 250gb hk til min maskin) -Dersom det ikke går ihop, eller det er fare for at det ikke skal gjøre det, hva med EZ-MEM PC3200?? Relativt ukjent i mine øyne, men er det noen som kjenner til/har prøvd dette i et nforce3-kort?? Hvis ikke noen av disse er å anbefale, går jeg nok for Kingston.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Siden du skal ha nForce3 250Gb tror jeg ikk edu vil få noen problemer med TwinMos. Får du problemer er det bare til å benytte enten reklamasjonsretten, eller angreretten. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Takktakk.. Da blir det TwinMos, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå