lperik Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Handlet for et par uker siden på TshirtHell.com, og fikk en lapp i posten idag at jeg kunne dra å hente den. har kun kjøpt en Tshorte, og på den hentelappen står det at jeg må betale 144kr i toll. Stemmer dette? trodde det var tollfritt å bestille klær fra utlandet jeg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er ikke grensa 250,- ellerno ? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kvifor skulle klær være untatt tollbestemmelsene? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kvifor skulle klær være untatt tollbestemmelsene? Merkelig. Jeg har bestillt klær og stash for godt over 1000kr fra utlandet og ikke betalt noe i toll. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kvifor skulle klær være untatt tollbestemmelsene? Merkelig. Jeg har bestillt klær og stash for godt over 1000kr fra utlandet og ikke betalt noe i toll. Da har ikke tollen fått med seg hva som er inni og verdien. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Er ikke grensa 250,- ellerno ? Om grensa er 250kr så skjønner jeg ikke hvorfor jeg måtte betale toll. tshorta kosta kun 18$. hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kvifor skulle klær være untatt tollbestemmelsene? Merkelig. Jeg har bestillt klær og stash for godt over 1000kr fra utlandet og ikke betalt noe i toll. Da har ikke tollen fått med seg hva som er inni og verdien. Vel. Har bestillt diverse stash sikkert 10-15 ganger siden sommerferien begynte og alt har kostet over 3-400 kr, på de fleste pakkene har det stått verdien stemplet på. Har ikke betalt toll på en eneste pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå