PoW Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei. Har nettop anskaffet meg The Sims 2. Jeg prøvde å bygge meg et hus fra grunnen av, men jeg fikk det ikke til.. Jeg har gått igjennom alle Built in guidene på spillet, men jeg får ikke til å bygge grunnmur/vegger osv... Har prøvd mange forskjellige metoder.. Takker for svar... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Leste i en annen tråd at en som hadde downloadet det og lagt inn crack hadde samme problemet. Prøv å innstaller på nytt, denne gang uten crack.. Trenger den nemlig ikke.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Stemmer det, kjøp det, da trenger du ikke crack. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Du trenger ikke grunnmur for å bygge huset. Du bygger bare først vegger og så legger du gulv i hele huset deretter kan du bygge vegger hvordan du vil. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Han sier jo at han ikke kan bygge grunnmur/vegger, og jeg tipper han har spilt sims (1) før Endret 18. september 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 gjør det bare på akkurat samme måte som på sims 1.. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Slasken har lastet ned spillet. Maxis har vært ganske vrange, og gjort det slik at de som har no-cd eller image ikke får bygge +++. Kjøp spillet eller vent på ny crack... Jeg gjorde det første! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Slasken har lastet ned spillet. Maxis har vært ganske vrange, og gjort det slik at de som har no-cd eller image ikke får bygge +++. Fornuftig. Endelig noen som skjønner hvordan man skal ta knekken på piratene. Lenke til kommentar
Meistari Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det med piratnedlasting og at det ikke går an å bygge er ikke helt sant. Jeg har originalspillet, og fikk ikke bygget vegger da jeg skulle bygge på en community lot. Skulle sette opp noen offentlige dasser, og fant ut at det var enkelte områder det ikke lot seg gjøre å bygge noe eller plassere noen objects. Terrenget var flatt og alt så fint ut. (prøvde å flate det ut enda mer også). Så.. spillet har nok sine bugs foreløpig. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Det med piratnedlasting og at det ikke går an å bygge er ikke helt sant. Jeg har originalspillet, og fikk ikke bygget vegger da jeg skulle bygge på en community lot. Skulle sette opp noen offentlige dasser, og fant ut at det var enkelte områder det ikke lot seg gjøre å bygge noe eller plassere noen objects. Terrenget var flatt og alt så fint ut. (prøvde å flate det ut enda mer også). Så.. spillet har nok sine bugs foreløpig. Jo det kan godt være, men det med piratnedlasting og det faktum at det ikke er mulig å bygge er likevel helt sant. Hvis du fremdeles skal være vrang, får du lese denne! Hehe.. *Redigert av moderator, bruker utestengt i en uke for linking til no-CD-crack* Endret 20. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du har da sikkert piratkopiert spillet. Fram til 18/9-04 var det ingen nocd crack til sims. det er det nå men jeg linker ikke til den her fordi da blir jeg bannet... hahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå