Rescudo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Si at jeg har en ting, f.eks. shpTing. Hva skal jeg gjøre for å lage en ny shpTing? Som jeg kan kalle med et annet navn. Litt vanskelig forklart... Det som er, er at jeg har en tanks som skal kunne skyte et skudd. Jeg vil helst slippe å sitte med 100 arrays av shpTing, så... Prøvde med noe "Dim skudd1 as new shpTing", men det gikk dårlig. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Trykk på objektet ditt, og sett index-verdien til 0 Load shpTing(shpTing.UBound + 1) shpTing(shpTing.UBound).Top = shpTing.UBound * 100 shpTing(shpTing.UBound).Visible = True Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Tøft! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå