Gå til innhold

Xbox- A Work of Magic

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Synes da virkelig xbox også har markedsført seg bra og har en del gode og kjente spill.

Tror ikke den går på en smell noe mer enn de andre. Har jo solgt mer enn GC.

Det er jo derimot Nintendo som har hatt tørke en god stund og som nå kommer på banen igjen med ny Metroid, Zelda og Resident Evil (+ Killer 7 og en del andre, mindre kjente, men spennende spill).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne konsollen har mest fremtid, jeg hadde enn gamecube men ble lei etter 3 mnd. fordi den hadde ikke noe fremtid(Pluss at jeg ble mobba i vennegjengen :cry: ) Så jeg solgte den og kjøpte Xbox(Da begynnte alle og like meg og jeg ble den mest populære i skolegården :cool: )

Hehe...

Utrolig bra!

Mobber en kamerat sånn littegran pga gamecuben hans, men det er jo bare kødd seff.

Jeg er fornøyd med xboxen min, selv om jeg ikke har chippa den enda.

Skal gjøre det nå snart.

Og jeg lurer på en ting

Hva er vitsen med å kjøpe Execut0r isteden for Alladin?

Hvilken andre muligheter har man med alladin?

Og hvor er det mulig å få chippet den. I nærheten av Skien, Telemark, Grenland!?

Lenke til kommentar

Jeg liker MIN xbox så godt at viss noe skulle gå gale med den noen gang, kommer det nok til og eksplodere i hjemmet mitt...

Har nå brukt ca. " ALTFOR MASSE TIMER " på boxen.

Musikk, spill og bilder......

(stakkar fanta boy, uansett hva han har sagt i dette forumet, blir han angrepet på en eller annen måte. Med mindre det er en til som har fantaboy eller lignende navn:P )

Lenke til kommentar
om man modder den kan den brukes som en multimediastasjon og erstatte en dyr htpc

Den kan vel ikke helt erstatte en dyr HTPC. Jeg kan jo nevne skalering til riktig oppløsning, ffdshow-filtre osv. Men som en erstatter til en rimeligere HTPC som kun skal brukes til enkel avspilling av filmer/musikk osv er Xbox et utmerket alternativ. Har Xbox med Media Center selv, men skal bygge HTPC også.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Det kjipe med xbox er at mange av spillene som slippes ut til alle konsollene ikke blir så bra som de kunne vært, dette på grunn av at utviklerne som oftest lager en versjon som konverteres til alle konsollene. Dette medfører at man ikke får utnyttet xboxens potensiale maksimalt, for spillene skal kunne kjøres på de andre maskinene.

Helt enig! Hvis man ser på spill som PGR2, Fable, Halo, Top Spin osv. som bare er laget til xbox (Halo er også laget til pc, men det ble overført fra xbox til pc), finner man ut at disse spillene er ganske dominerende.

Personlig syns jeg Xbox har bedre spill enn PS2. De eneste spillene jeg syns Xbox mangler, er Super Smash Brothers og slike "barnslige" spill. De er damn funny :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...