Maynard James Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 hey, jeg bruker net send via cmd, så har jeg et lite lan, så skal jeg plage han som sitter på siden av meg dette er et privat lan hjemme hoss meg, så det er ikke noe stort, det skal gå ann og skrive i notisblokk, som du lager som .bat fil, som sender uendelig med netsend messenges til den brukeren, noen som vet hva som skal stå i denne tekstfila? Lenke til kommentar
kadutrur Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tja...vet ikke om dette er helt riktig, men...? 1; net send 'datamaskinnavn' 'Din plagsomme melding' goto 1; Lagre i en .txt-fil og endre så filendelse til .bat Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Start>Kjør: Skriv "cmd" Også skriver du: net send * det du skal skrive Endret 18. september 2004 av Kasp Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 net send "ip" "melding" Lagre som; "navn".cmd eller .bat Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Vi liker ikke å hjelpe folk med å plage andre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg