ReWrite Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har kjøpt meg en Medion Cad 2000 som har disse spesefikasjonene: A64 3000+ Radeon 9700 128 mb 512 Mb 2700 ram 80 GB 4200 rpm Realtek Audio VIA HK og Chipsett Matshita DVD-ROM UJ-811 Cd-Rom Putter i DVD'en, starter Windvd,Powerdvd,Media Player 10 osv osv, og det regelrett "lagger" når den blir avspillt Bildet henger litt etter lyden, og noen ganger henger lyden etter bildet.. har oppdatert alle drivere jeg kan tenke meg, så da er jeg egentlig litt rådløs her. Kjører Windows XP SP1 med alle oppdateringer som er kommet ut. Skjermdriver: Omega Driver nyeste, Cpu driver: Stock SP1 driver, Chipsett: Nyeste Hyperion driver jeg fant. Takker for alle svar, utrolig frustrerende og ikke få spilt av dvd skikkelig! Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Mulig det er "bugs" i firmware på DVD spelaren? Kan i så fall muligens oppdatere denne, men det er vel alltid litt risky da... Og er DMA aktivert på DVD spelaren? (hugsar ikkje heilt om dette er automatisk eller ikkje, og kvar du sjekkar. Sikkert nokon andre som veit det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå