chokke Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tror det er skjermkortet sin skyld at dataen slår seg av når jeg går inn på skrivebord->egenskaper->avansert. Veldig plagsomt siden dette er en fujitsu siemens data (med andre ord, ikke bra) Klokka skjermkortet litt med programmet som følger med Omega driverne til ATI... ATI jeg har. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har du lagt inn Catalyst Control Center? Syns jeg hørte om noen som hadde lignende problemer etter å ha lagt inn dette. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 uhm... ja Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 avinstalerte den nå, men funker like ræva etter restart 2x. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 avinstalerte den nå, men funker like ræva etter restart 2x. Ja.. du bør nok fjerne driveren helt og installere den på nytt uten CCC. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 takk Funka2k, endelig... savnet den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå