bluesman Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Etter at jeg laget bluesman blokka i våres, har jeg nå endelig fått montert den. Jeg har modda litt på blokka, som ikke kommer fram på bildene. Har laget en dyse av 0.5mm kobber og lagt mellom blokka og toppdekselet, samt at jeg graverte område over core. Jeg vet at blokka har et gammeldags design, men jeg måtte montere og teste den. Jeg hadde en AC Cuplex, så målet mitt var og slå den. Minner om at jeg kjøler en P4 [email protected] med 1.7volt på core og ca. 117watt ved full load. Gravert og pusset ferdig. Samlet sammen en del resultatter fra andre blokker. Jeg vet ikke hvor mange watt de andre testene er kjørt under, så sammenligningen blir vel så som så. Ja, jeg slo AC blokka med 3grader. Endret 18. september 2004 av bluesman Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hadde jeg bare våget og hatt utstyr til å prøve noe slikt selv Uansett, meget bra Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja, takk. Blokka fungerer meget bra for meg nå. Var litt skeptisk til det gamle designet, men det funker bra. Tror at graveringen over core og dysa under vann inn nippelen hadde sin virkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå