Wyldelife Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Begynnte og spille i går og jeg elsker det, for det meste av tiden så jeg meg rundt i rommet og tenkte wow, dette er beauty(I spillet). Hva synes dere om spillet? I love it, og språket de bruker(Mjau) det er jo (Dead or Alive 3, Halo, Splinter Cell i et!) Har By the way kommet til Mainframe no. BTW(Jeg har endra meg siden sist jeg var her, jeg har fått xbox og riddick og er ikke lenger den gamecube elskende MGS fan'en jeg en gang var, jeg solgte Gamecuben og skaffa meg Riddick og xbox.) Endret 18. september 2004 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Magus Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 I love it, og språket de bruker(Mjau) det er jo (Dead or Alive 3, Halo, Splinter Cell i et!) Har By the way kommet til Mainframe no. Merkeligste setningen jeg noengang har sett. Jeg har spillt demoen av spillet, synes ikke det var så verst. Er ingen stor fan av FPS på konsoll. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 I love it, og språket de bruker(Mjau) det er jo (Dead or Alive 3, Halo, Splinter Cell i et!) Har By the way kommet til Mainframe no. Merkeligste setningen jeg noengang har sett. Samme her.... Fikk meg en god latter. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 I love it, og språket de bruker(Mjau) det er jo (Dead or Alive 3, Halo, Splinter Cell i et!) Har By the way kommet til Mainframe no. Merkeligste setningen jeg noengang har sett. Samme her.... Fikk meg en god latter. Hvis dere likte den kan dere bare sjekke mine andre poster. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 he he lenge siden sist Fanta boy , er en stund siden vi har hatt så mye rare innlegg på forumet ,har lissom savna det. men har du bytta bilde også eller ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det ser jo greit ut..men ikke noe mer en det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Gleder meg sinnsykt til det spillet kommer til PC for jeg er en STOR fan av Pitch Black 1 & 2, Dark Fury var jo heller ikke borte, men den hadde egentlig samme formål som Animatrix hadde (jeg snakker om filmene nå alltså) Er det foresten noen som vet når det kommer til PC? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) he he lenge siden sist Fanta boy , er en stund siden vi har hatt så mye rare innlegg på forumet ,har lissom savna det.men har du bytta bilde også eller ? Jau, bytta fra Abu til Snake og nå ska jeg skifte den igjen til riddick! Blei litt oftåpikk men let's get down to bissnuis(Skriveleif!) Riddick er et bedere spill en doom 3. sure, doom 3 har bedere grafikk, men Riddick har lissom bedere gameplay og story, det må da telle. Ville bare si det. Riddick:Årets overaskelse Endret 20. september 2004 av Fanta Boy Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er dette et spill som man burde satse på hvis man har Xbox. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe meg Xbox, og siden dette spillet har fått bra kritik, tenkte jeg at dette var et brukbart spill. Eller hva sier dere? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 spill som er et must for xbox er: Ninja gaiden Kotor Fable riddick Halo Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Riddick er absolutt et bra spill.Et spill med Sniking, heftig action til og med litt RPG-elementer i seg. Grafikken er top, gameplay er top, men varigheten var middels. Om du har xbox er dette noe du absolutt må vurdere å skaffe deg. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Er dette et spill som man burde satse på hvis man har Xbox. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe meg Xbox, og siden dette spillet har fått bra kritik, tenkte jeg at dette var et brukbart spill. Eller hva sier dere? Kjøpte xbox på fredag og jeg kjøpte det bare pågrunn av(Riddick, Half life 2, Conker: Live and Reloaded.) Så Ja, god nok grunn til å kjøpe Xbox! Tenker og kjøper Ninja Gaiden da det blir litt billigere. BTW. Runna riddick. Sinnsykt fett spill! en av de kuleste bannene er Crash site: Dere som har spillt det vet, bare digga det greiene da det store monsteret kom mot deg, jeg kasta 2 granater på den og den døde. Ragdoll effekten er utrolig bare her, blod effektene også, skyter du i hodet splatter det blod overalt, du kan se kjøtt såra til folka du har skutt lite kult da!! BTW Riddick på pc, kommer i Oktober/November/Desember tiden, så hold hørene åpne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå