Homer S. Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei alle sammen. Jeg holder på å lage en ny webside for Sotraparty.com (Ja, jeg vet. Veldig harry navn. ) Holder på med designet og er relativt ny med div's. Har tidligere brukt tables når jeg lager websider, men som sikkert alle vet blir dette ikke så bra med tanke på browser kompabilitet osv. Problemet mitt er at jeg skal ha en border rundt alt innholdet (litt vanskelig å forklare). Har fått dette til å fungere i Opera og IE, men i Firefox blir det feil (åpne siden i IE og Firefox så skjønner du hva jeg mener). LINK: http://sotraparty.com/host04/index.php Takker for alle hjelpsomme tips. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Du må "cleare" de flytende elementene. <div class="clear"></div> .clear { height: 1px; clear: both; } Legg denne nederst i #body-div'en din. Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det funka! Tusen takk for kjapt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå