melli123 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg lager en hjemmeside, og den er for det meste grønn. Hadde litt lyst til å kalle den et navn, f.eks. lime version, eller noe sånt, men tror kanskje jeg har lest at folk har skrevet det før meg på deres hjemmeside. Så da er spørsmålet mitt nå om jeg egentlig kan skrive det på sia mi. hvis jeg BARE skriver lime version på banneren, selv om andre har gjort det på sia deres før meg, hvis dere skjønner? blir dette ripoff, eller hva dete heter? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Altså, hvis du har en grønn header som det står "Lime Version" på, og du vet at noen har en grønn header som det står "Lime Version" på, ville det vel vært åpenbart hvor du tok det fra. Men hvis du skriver noe annet enn "Lime Version" i headeren, så kan ingen beskylde deg for ripoff. Dette hvis header er helt grønn, og ikke noe bilde/illustrasjon/what so ever. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Så lenge "lime version" ikke er et /® kan ingen hindre deg i å kalle siden din for det. Vil heller ikke si at "lime version" er et navn som er så spesielt at én side kan ha et "moralsk monopol" på å bruke det.. Så lenge innhold og design ikke er akkurat samme stil som evt. andre "lime version"-er ser jeg ingen grunn til at du ikke kan bruke det.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Selvsagt kan du gjøre dette. "Lime version" er ikke noe noen har tatt eller kan ta (?) patent på, iallefall ikke i web-sammenheng. Dersom noen reagerer på at du gjør dette, send dem til meg. Dersom hele oppsettet og grafikken generelt er lik, blir det noe annet. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) oki, skjønner.... nei, jeg tenkte egentlig bare på å putte en liten tekst til headeren som det stod lime version, dere kan jo tenkte dere en liten tekst øverst på denne siden som det står "lime version" på. ingen tekst tatt vekk, bare putte på "lime version" men takker for dere som svarte... Endret 18. september 2004 av VgaR Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ser som sagt ingen problemer med det. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Oki, takker Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det står totorials på siden din, jeg tror det skrives tutorials Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det står totorials på siden din, jeg tror det skrives tutorials korrekt Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Den siden din så ikke helt god ut i Opera og 1600x1200.... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Sett background-repeat:no-repeat; på bakgrunnen. Den repeterer seg til høyre ved høy oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå